Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP/MySQL] Skrypt finansowy
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
tree
Dzień dobry,

Jestem młodym programistą który stworzył system do prowadzenia swoich rachunków. Nie jest to jednak program taki jak inne. W nim można dodawać zarówno konta bankowe, książeczki oszczędnościowe, konta PayPal jak i wszystkie inne. Ma on możliwość pracy z dowolną ilością walut które można samemu definiować. Jednak najważniejszą jego cechą jest fakt iż jest on dostępny on-line. Każdy może zainstalować go sobie na serwerze i zarządzać aktywami. Nie ma problemu z instalacją programu na jednym komputerze, kiedy nie ma nas w pracy i ktoś inny musi dodać operacje, nie ma problemu w momencie gdy twardy dysk zostanie uszkodzony, nie ma problemu w postaci miejsca w którym się to robi, można zarówno w domu jak i w pracy. Nie trzeba potem przechodzić przez mękę importowania lub synchronizowania pliku. Z programu może naraz korzystać dowolna liczba osób.

Prosiłbym o przetestowanie oprogramowania i wysłania mi uwag na jego temat.
URL: http://linuxmag.lap.pl/pbd_calc/
Login: admin
Hasło: god
Pilsener
Napracowałeś się, a co z przydatnością takiego rozwiązania? Przecież wszystko trzeba wpisać ręcznie - jak mam powiedzmy 4-5 kont w banku to będe się logował i wpisywał każdą kapitalizację odsetek czy zlecenie stałe? Przecież dzisiaj dostaje SMS'y z bieżącymi operacjami i saldem, prawie każda komórka ma aplikacje "portfel", która zapewnia podobną funkcjonalność, a oprogramowanie stosowane w firmie można w pełni zintegrować z prawie każdym bankiem.
koderrr
wydaje mi sie malo praktyczne

dodawanie wszystkiego recznie jest strasznie uciazliwe
jak rozumiem program ma ulatwic zycie osoba ktore maja duzo rachunkow
a dodawanie samemu wszystkiego raczej doda pracy
sniezny_wilk