Nowatorska Strategiczna Gra Fantasy

Poszukiwana/ny Programista



  1. Kogo szukam?
Szukam programisty/ów www, który chciałby współtworzyć nową gre typu MMO (Massive Multiplayer Online) via przeglądarka internetowa. Ma to być strategiczna gra opartą o autorską historię zamieszczoną w świecie fantasy, gdzie równie ważnym narzędziem co miecz jest kupiecki wóz i pióro dyplomaty. Gra jest obecnie w fazie końcowej budowania "Interakcji między użytkownikami", także osoba która szybko dołączy do zespołu może mieć wpływ na jej architekturę.




  1. Czego wymagam?
Od zainteresowanej osoby wymagam:

  • dobrej znajomości JS, XHTML, PHP (w ej kolejnści)
  • AJAX
  • czasu, dokładniej możliwości poświecenia tygodniowo nie mniej niż 10 h
  • zamiłowania do gier i literatury fantasy



Mile widziane będą:

  • znajomość Flush i CSS
  • znajomość zagadnień tworzenia grafiki komputerowej
  • miejsce zamieszkania Warszawa



  1. Kim jestem?
Kilka słów o mnie... Jestem studentem Informatyki (V rok) Uniwesytetu Warszawskiego - aktualnie na urlopie dziekańskim. Posiadam dwu letnie doświadczenie zawodowe związane z pracą nad dużymi aplikacjami kożystającymi z ogromnych baz danych. Moge się także popisać znajomością:

  • jezyków programowania www (PHP,JS,XHTML,java,.NET) i baz danych
  • zagadnień współbierzności
  • zgadnień bezpieczeństwa aplikacji internetowych
  • istnejących gier typu MMOSG smile.gif
  • zdolnościami projektowania architektury dużych systemów informatycznych



  1. Co moge zaoferować?
  • Osoba, która dołączy do zespołu może się stać współwłaścicielem gry i jeśli projekt sie powiedzie bogacic się razem ze mną smile.gif
  • Drugą opcją jest praca za płace smile.gif. A jeśli projekt sie powiedzie patrzenie jak ja się bogace :|
  • Możliwe by było też rozwiązanie hybrydowe utworzone z dwóch powyższych, jednym słowem wszystko do dogadania.



  1. Kontakt i proźby o wiecej informacji lub propozycje współpracy na innych warunkach.