Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] www.intim-xy.pl
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
cornholio666
Witam,

proszę o ocene poprawa potencji winksmiley.jpg

Grafiki nie robilismy my wiec proszę nie oceniać (zgodnie z regulaminem)
phpion
Nie cierpię stron flashowych więc nie będę się wypowiadał (pewnie opinia byłaby krzywdząca). Jednak sygnalizuję, że pod Operą nic się nie ładuje (białe tło). Pod FF śmiga.
Kildyt
Hmm, dla mnie to jest trochę takie "dziecinne". Postrzegam to jako stronę z wieloma bajerami, które przeszkadzają w przeglądaniu strony. Jednakże strona jest przejrzysta, pewnie przez te menu, które jest umiejscowione w dobrym miejscu.
Proszę nie brać mojej opinii do serca, gdyż nie znam się za bardzo na flaszkach, i na razie nie potrzebuję takiej wiedzy zdobywać.

Pozdrawiam!
cornholio666
Poprawilem pod OPERą. Jakie bajery przeszkadzają przeglądać stronę ? dziecinne nie powinno być bo to zabawa dla dorosłych winksmiley.jpg)
bobdylan
Jak dla mnie strona jest przejrzysta. Mam dwie uwagi: nie wiem jaki jest cel odliczania podczas zbijania ceny bo zawsze mozna odswieżyć strone. Chmurka "zamów jeszcze jedn a przesyłka gratis" nie znika po kliknieciu.
LBO
Dla mnie strona we Flashu reklamująca konkretny produkt to pomyłka.
Żadnego wspomagania dla silników wyszukiwarek, więc mało kto do tego dotrze.

Czyżby ten flash skazał osoby niewidome/niedowidzące - korzystające z przeglądarek tekstowych - na niesatysfakcjonujące życie łóżkowe? biggrin.gif

Grafiki nie opisuję wedle prośby.

Pozdrawiam.
cornholio666
Cytat(LBO @ 19.12.2007, 22:51:31 ) *
Dla mnie strona we Flashu reklamująca konkretny produkt to pomyłka.
Żadnego wspomagania dla silników wyszukiwarek, więc mało kto do tego dotrze.

Czyżby ten flash skazał osoby niewidome/niedowidzące - korzystające z przeglądarek tekstowych - na niesatysfakcjonujące życie łóżkowe? biggrin.gif

Grafiki nie opisuję wedle prośby.

Pozdrawiam.


@LBO nie sprawdziłeś a piszesz winksmiley.jpg
link 1
link 2
link 3