Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www]CMS SkyLine 2.0v
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Mystic007
http://portfolio.forall.pl/demo/

Witam zgłaszam swojego CMS'a do oceny. Nie chcę byście brali pod uwgę design-jestem słaby z grafiki ;(
Podczas oceny proszę byście napisali czy obsługa tego CMS'a dostarczyła wam jakiś problemów.
» Login: demo
» Hasło: demo
dr_bonzo
Masowe wysyłanie poczty:
Co oznacza "[ ] Wszyscy [ ] Administratorzy" ?

Zarządzanie newsami: nie widac drugiej opcji przy selekcie Komentowanie

Nie trzymasz jednolitego ukladu przyciskow: raz Zapisz/Wyslij/OK jest z lewej raz z prawej (wzgledem Wyczysc); raz sa male,razduze, raz po lewej raz po srodku


Konfiguracja bazy: po co to? Dla mnie zbyt niskopoziomowa opcja jak dla usera ktory nie jest programista. A przy przypadkowej zmianie pewnie wszystko sie posypie (nie probowalem smile.gif)

Wszelakie przyciski sa dla mnie nie widoczne (ramka jest za ciemna), to samo dla pol tekstowych

Sondy: nie zastosowales relacji wiele-do-wielu, tylko kazda sonda ma po 10 pytan i wiekszosc jest NULL-em?

Zarządzanie księgą gości: nie walidujesz emaili i www; "Zarzadzanie" -- apierwsze co widze to formularz dodawania wpisu (to samo z komentarzami)


Zarządzanie emotikonami:
Niewidoczne "Kod emotikonki zostanie objęty w klamry "[...]"" (zobaczylbym to tylko w nocy i gdyby reszta strony tez byla czarna)


Mam nadzieje ze pomoglem smile.gif
Mystic007
Cytat(dr_bonzo @ 8.10.2006, 10:13:19 ) *
Masowe wysyłanie poczty:
Co oznacza "[ ] Wszyscy [ ] Administratorzy" ?

Dodam texcik "Wyślij do..."

Cytat(dr_bonzo @ 8.10.2006, 10:13:19 ) *
Zarządzanie newsami: nie widac drugiej opcji przy selekcie Komentowanie

Nie wiem o co Ci chodzi, ja mam ok'ej

Cytat(dr_bonzo @ 8.10.2006, 10:13:19 ) *
Nie trzymasz jednolitego ukladu przyciskow: raz Zapisz/Wyslij/OK jest z lewej raz z prawej (wzgledem
Wyczysc); raz sa male,razduze, raz po lewej raz po srodku

Chodzi Ci o shoutbox i księgę gości?