Mam pytanie do osób które zajmują się css. W związku z tym że jestem laikiem postanowiłem wykorzystać bootstrapa aby jak najmniej kombinować z mobilnością strony (przynajmniej miałem taką nadzieję).
Napisałem cały layout niektóre elementy są na sztywno max 70px. Na telefonie i komputerze wszystko wygląda dobrze problem pojawia się gdy chcę odpalić stronę na tv 4k. Wszystko jest bardzo małe jeśli chodzi tekst czy inne elementy i z odległości już jest problem z odczytaniem tekstu.
Postanowiłem że spróbuje poprawić layout od początku zacząłem od 4k i co jakiś czas sprawdzam jak to wyglądu na innych rozdzielczościach. o ile na konkretnej rozdzielczości jest fajnie ułożone to jak idziemy np. na mniejszą to coś zaraz się podnosi i wszystko się rozjeżdża. Poprawianie każdego elementu na stronie wcale mi się nie uśmiecha może znacie jakieś fajne rozwiązania typu bootstrap gdzie przy większych rozdzielczościach wszystko się skaluje czy coś podobnego?
Szczerze mówiąc nie wiem jak to ugryźć żeby było dobrze. Napisałem sam layout pod navbara i jest już 180 linijek kodu, gotowy pod telefony i pc miał coś kolo 430. Obecnie muszę poprawiać każdy element typu input pod 4k i troszkę mniejszą rozdzielczość.
Dzięki za pomoc.
Podrzucam jak wygląda obecnie 4k