Sprawa poniekąd się wyjaśniła. Kylos wysłał wiadomość ale na adres email ksynon@gmail.com
10 lat temu prawie ktoś miał podobny problem. Przenosił domenę ale na jego @ nie przychodziły @ z linkiem do zatwierdzenia. Poniżej fragment i kod
"Wygląda na to, że cal.pl nie odda mi reszty domen. Kilka dni po przesłaniu listu do NASK wydali co prawda authinfo dla domeny .pl i zaczęli odpisywać na e-maile, ale transfer domeny jest dalej niemożliwy, ponieważ cal.pl zmienił w danych abonenta mój adres e-mail na prywatny adres e-mail pracownika cal.pl (ksynon@gmail.com - można łatwo to zweryfikować)."
Dostałem od kylos wiadomość że właśnie na adres ksynon@gmail.com został wysłany link. Dowiedziałem się że CAL.pl nie jest uczciwą firmą i maksymalnie utrudniają transfer domeny.
http://www.webhostingtalk.pl/topic/21062-u...awia-wyjasnien/