Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Publup - serwis do wymiany informacji.
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Generic
Chciałbym przedstawić Wam projekt, nad którym pracowałem przez ostatnie kilka lat (gradienty to zdradzają smile.gif ). Tworząc go uczyłem się od zera programowania od front-end i projektowania graficznego. Zacząłem go będąc jeszcze w gimnazjum i kończąc go kończę jednocześnie szkołę średnią. W związku że nie jestem programistą od backendu zaprogramowałem go od strony wizualnej, tak aby można było się z nim zapoznać i go ocenić. Mam nadzieję że uda mi się pozyskać środki, które umożliwiłyby dokończenie projektu tak aby był w pełni funkcjonalny. Tworzyłem go sam i teraz nadszedł moment w którym będę musiał znaleźć więcej chętnych ludzi. Tyle na wstępie smile.gif

Strona skupia się na wymienianiu się informacji. W postaci publikacji możemy zadawać pytania i dyskutować w różnych dziedzinach życia. Wszystko będzie odbywać się w kategoriach, które będą tworzone przez społeczność. Póki co są to podstawy, ale mam wiele pomysłów jak rozszerzyć serwis dokładając do niego wiele ciekawych i nowych funkcji.


Chciałbym żebyście wyrazili własne zdanie, wskazać co powinienem dopracować. Mam pełną świadomość że dla samego kodu jest wiele do zarzucenia, z perspektywy czasu sam dostrzegam wiele rzeczy, które mógłbym zrobić w inny sposób itd. Jednocześnie chce podkreślić że nie stoi za tym żadna firma co mogłoby się wydawać po tym jak strona została zredagowana. Tworzenie tego serwisu sprawiało mi wiele frajdy i po prostu lubię to robić. Nauczyłem się wiele rzeczy przy tworzeniu go. Teraz gdy widzę że ma ręcę i nogi chciałbym dalej go rozwijać i mam nadzieję że kiedyś będzie w pełni gotowy.

Trochę się rozpisałem więc konkretnie:

www.publup.com
Comandeer
Formularz rejestracji jest tragiczny. Mały, z dziwnym stronnicowaniem (przez co nie działa nawigacja klawiaturą po nim!). Polecam poczytać https://uxdesign.cc/design-better-forms-96fadca0f49c