Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP]Inne meta tagi na każdej podstronie serwisu - mam kod, proszę o pomoc w jego zmianie
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
catalog
Bardzo proszę o pomoc.
Na stronie udało mi się zrobić, aby każda podstrona miała inne <title>, natomiast chciałbym zrobić to samo również z:
<meta name="Description" content="....." />
<meta name="Keywords" content="....." />

W jaki sposób mogę to ustawić, na przykład stosując poniższy kod, dzięki któremu mogę mieć inny <title>?
Jestem zupełnym laikiem, ledwie udało mi się na stronie dopasować ten poniższy kod.
Czy mógłby mi ktoś pokazać w jaki sposób zastosować inne Description i Keywords na innych podstronach serwisu?

1. Plik index.php:

a.) w <head> mam to:

1. <title><!--TYTUL-->Główna nazwa serwisu</title>

b.) plus poniżej mam to:

1. <?
  2. $title = ((defined('TITLE')) ? ' - '.TITLE : '');
  3. $html = ob_get_clean();
  4. echo preg_replace('#<!--TYTUL-->#', $title, $html);
  5. ?>

2. Plik podstrony serwisu:

1. <? define('TITLE', 'Tytuł podstrony serwisu'); ?>

Mam nadzieję, że wszystko dobrze wyjaśniłem.
Z góry bardzo, bardzo dziękuję za pomoc smile.gif
Xelah
To jest w 100% twój autorki kod, czy korzystasz z jakiegoś gotowca? Bo jeśli to twój kod to chyba zabierasz się za to od złej strony...
catalog
nie, to nie jest mój kod. Pochodzi z Internetu, ze strony z kursem.
Dlatego tak, jak mówie, ja w ogóle na .php nie znam się, ale strona ma bardzo dużo podstron i kilka plików przez to jest includowanych.

Natomiast to co podałem w pierwszym poście sprawdza się bardzo dobrze, jeżeli chodzi o tytuły stron.
jeżeli są lepsze rozwiązania to chętnie bym z nich skorzystał, ale to był jedyny kurs z którego udało mi się - krok po kroku - utworzyć inne <title> dla każdej podstrony serwisu.

Jeżeli ktoś ma na tyle cierpliwości, aby pokazać mi dokładnie, co miałbym zrobić, aby kod był odpowiedni to oczywiście będę bardzo wdzięczy.