Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Zdalna] Programista/Webmaster.
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
TechRanks
Witam. Jestem 21-letnim studentem i mam pomysł na dobry serwis. Lecz do tego potrzebuję grono osób chętnych do współpracy, które znają się na tym, do czego mogą zostać przyjęci. Na wstępie dodam, że projekt jest bezpłatny do czasu przynoszenia zysków. Natomiast w późniejszym czasie przewidziane jest stałe wynagrodzenie. Wszystkie obecne koszty pokryte są przeze mnie.

Teraz trochę więcej konkretów. Poszukuję webmastera, który zna się na językach programowania. Jej/Jego zadaniem jest stworzenie serwisu przeznaczonego technologiom IT, (lecz o tym później), razem z drugą osobą. Na początku nie musi być to nie wiadomo jak wielkie dzieło. Zależy mi na kilku rzeczach o których powiem więcej w trakcie prowadzenia rozmów. Chodzi o zaczęcie zdobywaniu ludzi zainteresowanych stroną w celu uzyskaniu partnerów, zarobków. Nie oczekuję, że za darmo ktoś zrobi cały serwis i nic z tego nie będzie miał.

Poszukuję osoby młodej, ambitnej, znającej się na tworzeniu stron, najlepiej studenta informatyki, który ma ochotę w zamian za poświęcenie trochę wolnego czasu, zarobienie dodatkowych pieniędzy, a nawet stałej pracy. Oczekuję od kandydata stałego samokształcenia się, lojalności, zainteresowania i poświęcenia kilku godzin tygodniowo.
Współpraca ma polegać na stworzeniu serwisu oraz rozwijaniu go w zakresie wizualnym i technicznym oraz spełnianiu kontroli webmaster’skiej nad serwisem.

Informacja o serwisie.

Serwis przeznaczony umieszczaniu wiadomości, ciekawostek, rankingów i wiele innych informacji dotyczących życia technologii. Głównie technologii używanej przez społeczeństwo, typu sprzęt komputerowy, telefony, itp.. Czas przewidziany na rozruch serwisu wynosi około sześciu miesięcy, po tym czasie spodziewane są stałe dochody, które będą przeznaczane zarówno na serwis jak i płace dla osób zajmujących się portalem.

Nasz wkład.