Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wykonam] silniki gier przeglądarkowych, modyfikacje / dodatki do istniejących gier
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
dunerblaster
Wykonam silniki gier przeglądarkowych, lub modyfikacje / dodatki do istniejących gier przy użyciu technologii takich jak: HTML5, CSS, PHP / Python, JavaScript + AJAX, MySQL / PostgreSQL. Posiadam bardzo dobrą znajomość większości frameworków PHP (np. kohana, codeigniter, yii, zend) oraz frameworka Django. Przy pisaniu silnika mógłbym użyć własnego frameworka PHP przygotowanego pod gry przeglądarkowe.

Kod HTML oraz JavaScript przeze mnie napisany pomyślnie przechodzi wszystkie testy walidacji (prawidłowo wykonane strony wyświetlają się szybciej, a szybkość wyświetlania strony ma także wpływ na pozycjonowanie). Kod PHP czy Pythona jest optymalny, przejrzysty i łatwy do modyfikacji. Bazy danych tworzone są relacyjnie, tabele zoptymalizowane, a zapytania wykonują się bardzo szybko.

Potrafię wykonać gry:
- tekstowe, długi czas oczekiwania na budowle / jednostki, automatyczny raport z walki (ogame, travian, plemiona)
- różnego rodzaju menadżery
- gry karciane
- gry hazardowe
- symulatory farmera, piłkarza, lekarza, itp...
- gry z mapą 2d oraz poruszającą się postacią (my-fantasy, margonem, tibia)
- gry 3d przy użyciu biblioteki WebGL w czystym HTMLu
- każdego rodzaju turową strategię
- gry takie jak fallout (1, 2, tactics), Jagged Alliance, Heroes of Might and Magic przeniesione do okna przeglądarki

W moich silnikach wykorzystane mogą być:
- muzyka w tle, możliwość regulacji głośności, wyłączenia
- sfx, odgłosy chodzenia / walki / używania przedmiotów
- animacja ruchu ust postaci wraz z czytaniem tekstu (nagrane pliki audio, lub wykorzystanie syntezatora mowy, demo: https://www.youtube.com/watch?v=6t5H76Gdgj0)
- "ubieranie" postaci, założony pancerz widoczny będzie na mapie 2d, brakuje takiego elementu w popularniejszych grach tego typu
- animowane 2d gfx (dymy, wybuchy, animacje pocisków)
- animacje postaci 3d na mapie 2d, daje nam to możliwość animacji ataków bez konieczności robienia kolejnych sprite'ów, np. w grze mamy wiele typów broni, 1ręczne miecze, 2ręczne miecze, topory, kusze, łuki, włócznie, w przypadku tworzenia walki w 2d do każdej broni musielibyśmy robić osobnego sprite'a, a jakby dodać do tego jeszcze ubieranie postaci w różne pancerze to liczba plików animacji byłaby ogromna, użycie obiektu 3d rozwiązuje ten problem - mamy tylko jeden model 3d.
- rozmowy głosowe między graczami, np. dla graczy w jednej drużynie / gildii
- wielojęzykowość, sam mogę przetłumaczyć grę na język angielski / japoński, do innych języków trzeba by było wynająć tłumacza

Jeżeli macie jeszcze jakieś pomysły na grę proszę pytać, odpowiem czy potrafiłbym zrealizować taki pomysł czy też byłoby to dla mnie niewykonalne. Nawet najbardziej abstrakcyjny pomysł można zrealizować, pewnego razu zostałem ironicznie zapytany przez małoletniego gracza (gdy powiedziałem, że największym ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia) o to czy potrafiłbym zrobić grę, w której wychodziłby z monitora dinozaur, który walczyłby z graczem "na żywo", moja odpowiedź: okulary 3d oraz wykrywanie gestów i mamy grę, w której bijemy się na pięści z dinozaurem na klawiaturze naszego komputera smile.gif


Czas wykonania silnika zależy od projektu, zwykle jest to miesiąc czasu (dla porównania na silnik gry takiej jak margonem potrzebowałbym półtora miesiąca, na silnik gry jak ogame, plemiona 2 tygodnie)

Wynagrodzenie w zależności od użytych technologii, od 100zł do 200zł za 10godzinny dzień pracy, koszt miesięczny 2.000 - 4.000 zł, (prosta gra jak plemiona - 1.000 zł)

Kontakt: dunerblaster@gmail.com, gg: 4378588
Pyton_000
Frytki tez robisz? Jakies demo, przykladowe kody
PrinceOfPersia
zastanawia mnie kilka rzeczy.
- niski koszt wykonania usługi - z jednej strony twierdzisz, że masz naprawdę mocne umiejętności, a z drugiej strony stawki masz jak stołeczny ulotkarz baaasmiley.gif czyli 10-20zł / godzinę ("od 100zł do 200zł za 10godzinny dzień pracy"). Coś tu nie gra. Jeśli faktycznie masz takie mocne umiejętności, to możesz sobie życzyć więcej (pod warunkiem, że nie będziesz robił interesu ze studentami/licealistami - bo ci nie mają budżetu - a raczej z normalnymi firmami).

- czy wymienione typy gier faktycznie zrobiłeś czy "mógłbyś zrobić"? Jest różnica. Portfolio or didn't happen.

- czy korzystasz z jakichś frameworków czy robisz sam wszystko?
EDIT: aha, mam na myśli frameworki typowo do gier, a nie ogólnie do stron
Damonsson
Napisanie samemu, dobrej, rozbudowanej gry zajmuje około pół roku.

To napisałeś rok temu:
Cytat
Jestem studentem ostatniego roku informatyki. Poszukuję firmy, gdzie mógłbym odbyć praktyki letnie. Oferuję darmową pomoc przy tworzeniu aplikacji www. Posiadam doświadczenie w pracy przy projektach e-commerce oraz portalach społecznościowych. Hobbystycznie programuję gry przeglądarkowe. Mogę podjąć praktykę także w sklepie / serwisie komputerowym. Najchętniej chciałbym pracować w rzeszowie, lub okolicach do 50km (uczelnia pokrywa koszt dojazdu). Mam także możliwość wynajmu mieszkania w dowolnym mieście akademickim. Nie wykluczam także pracy zdalnej.


Niezły progress, z hobbystycznego programowania za darmo, do zrobienia Kinnecta na PC wink.gif
johny_s
Czego wy się tak chłopaka czepiacie?
memory
Przez rok taki skill prawdziwy diament, chyba że są stawiane na darmowym engine snitch.gif
johny_s
A niech sobie stawia na jakim chce jeśli się czuje na siłach. Już lepszy taki programista niż taki który bierze zlecenie a później przez tydzień ślęczy w dziale przedszkole bo nie potrafi obsłużyć zapytania z baz danych.
dunerblaster
Pozwólcie, że odpowiem na wszystkie pytania za jednym zamachem smile.gif (pomijając pana Pyton_000 i jego pytanie o frytki)

Cytat(PrinceOfPersia @ 22.05.2014, 22:20:00 ) *
zastanawia mnie kilka rzeczy.
- niski koszt wykonania usługi - z jednej strony twierdzisz, że masz naprawdę mocne umiejętności, a z drugiej strony stawki masz jak stołeczny ulotkarz baaasmiley.gif czyli 10-20zł / godzinę ("od 100zł do 200zł za 10godzinny dzień pracy"). Coś tu nie gra. Jeśli faktycznie masz takie mocne umiejętności, to możesz sobie życzyć więcej (pod warunkiem, że nie będziesz robił interesu ze studentami/licealistami - bo ci nie mają budżetu - a raczej z normalnymi firmami).

- czy wymienione typy gier faktycznie zrobiłeś czy "mógłbyś zrobić"? Jest różnica. Portfolio or didn't happen.

- czy korzystasz z jakichś frameworków czy robisz sam wszystko?
EDIT: aha, mam na myśli frameworki typowo do gier, a nie ogólnie do stron


- niski koszt... hm... 10zł - 20 zł to chyba wystarczająco za godzinę pracy, oferty pracy dla programistów z podobnymi umiejętnościami i doświadczeniem z tego forum wahają się w przedziale 2500 - 5000zł za miesiąc

- z listy proponowanych typów gier nie wykonałem jeszcze nigdy gry z postacią 3d (dopiero od niedawna zainteresowałem się tematem 3d w HTMLu) oraz gier typu fallout i inne gry PC (świeży pomysł, wpadłem na niego pisząc ten temat, uznałem, że potrafię zrobić taką grę i wyszedłem z propozycją), do pozostałych typów gier zrobiłem już po kilka silników, głównie mmorpg oraz strategie turowe, linki do gier przeze mnie zrobionych wyślę na pw / gg / mail

- nie korzystałem nigdy z typowego frameworka pod gry przeglądarkowe, zamiast tego napisałem własny - myślę, że całkiem wydajny, znajomość innych frameworków posiadam z doświadczenia przy tworzeniu stron www

Cytat(memory @ 23.05.2014, 00:40:17 ) *
Przez rok taki skill prawdziwy diament, chyba że są stawiane na darmowym engine snitch.gif


Nie, wszystkie silniki gier są w całości napisane przeze mnie.

Cytat(Damonsson @ 22.05.2014, 23:58:42 ) *
Napisanie samemu, dobrej, rozbudowanej gry zajmuje około pół roku.

To napisałeś rok temu:
...

Niezły progress, z hobbystycznego programowania za darmo, do zrobienia Kinnecta na PC wink.gif


Hm... Nie wiem o jak bardzo rozbudowanej grze mówisz, ale na przykład grę taką jak margonem mogę napisać w półtora miesiąca. Tutaj ktoś mógłby powiedzieć, że wygląda to jak oferta naciągacza, bo jakim cudem ktoś chce zrobić grę za "niby" małe pieniądze w tak krótkim czasie? Jestem człowiekiem uczciwym, do tego trochę naiwnym (w tym tygodniu znów zaufałem niewłaściwej osobie, podjąłem się zlecenia na stworzenie skryptu do gry soccer-game.pl i zostałem oszukany - moduły kart kolekcjonerskich, oraz panel admina zostały napisany przeze mnie smile.gif), ale jeżeli ktoś uważa moją ofertę za podejrzaną to mam nadzieję, że teraz rozwieję jego wątpliwości: nie oczekuję żadnej zaliczki, pierwsze pieniądze jakie chciałbym otrzymać byłyby dopiero po tygodniu pracy, gdzie zleceniodawca mógłby zobaczyć co zrobiłem w ciągu tego tygodnia i zdecydować, czy wypłacić mi wynagrodzenie za ten tydzień, czy podziękować za współpracę. Takie wynagrodzenie po tygodniu pracy potraktowałbym jak zaliczkę i kolejnych pieniędzy oczekiwał, gdy w całości skończę grę i będę gotowy wgrać ją na serwer zleceniodawcy. Ponadto jestem gotów podpisać kontrakt na mocy którego zobowiążę się do wypłacenia odszkodowania na rzecz zleceniodawcy w przypadku niedotrzymania terminu.

W moich postach z poprzedniego roku chodziło o odrobienie wymaganych praktyk oraz stażu. Nie było to "hobbistyczne programowanie za darmo".

Mam nadzieję, że teraz moja oferta wygląda jaśniej smile.gif
fizzlebubble
No jak dla studenta 2-4k to jeszcze spoko...
!*!
Cytat
- z listy proponowanych typów gier nie wykonałem jeszcze nigdy gry z postacią 3d (dopiero od niedawna zainteresowałem się tematem 3d w HTMLu) oraz gier typu fallout i inne gry PC (świeży pomysł, wpadłem na niego pisząc ten temat, uznałem, że potrafię zrobić taką grę i wyszedłem z propozycją), do pozostałych typów gier zrobiłem już po kilka silników, głównie mmorpg oraz strategie turowe, linki do gier przeze mnie zrobionych wyślę na pw / gg / mail


Napisz mi coś więcej o tych strategiach turowych, lub podeślij link do dema.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.