Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Czy mysql jest tak potrzebne, czy moge sie obejsc bez tego?
Forum PHP.pl > Forum > Bazy danych > MySQL
slimboot
Czesc, mam proste i konkretne pytanie, nie zamierzam nikomu wchodzic w dupe i jesli ktos jest progaramista od 20 lat webmasterem czy jakims tam, to poprosze by mi nie wyjezdzal z czesto slyszana odpowiedzia "zajzyj do google", jak co to wez sie wogole tu nie udzielaj w tym temacie, nie mam na to czasu.I nie bede sie ci tlumaczyl.


Jestem programista od niedawna, tak ze jeszce ssam sutek, ale ostro napisalem swoj kochany serwis i mam kilka pytan, do osob, ktorzy lubia pomoc swoja odpowiedzia,....nie znajac mysql stworzylem praoces rejestracji(sesji) ktorego dane znajduja sie zapisane nie na mysql, tylko w folderach...a oto moje pytania i prosil bym o odpowiec ponumerowana wzglednie do zadanych pytan



1.czy moze to zagrozic bezpieczenstwu (dokladnie mowiac, czy latwo jest zajzec w foldery i noatniki, ktore znajduja sie na serwerze)?

2.zrobilem testy i przy 50 000 logowan sie muli, a przy 100 000 logowan wywala mnie wogole ze strony i jest notaka ze serweru, ze cos tam nie gra, PYTANIE CZY JAK ZROBIE TO W MYSQUL, to czy bedzie szybciej, i czy nie wywali mi osoby wchodzacej ze strony przy takij ilosci zalogowanych

3. Bardo wazne, dla mnie pytanie, czy moge puscic moj serwis w takiej postaci w jakiej go stworzylem (znaczy hasla i loginy we folderach), a pozniej najwyzej jak bedzie wiecej zarejestrowanych, to z folderow(login i haslo) da sie to przeniesc do mysql (WIEM ZE SIE DA, ALE CZY BEDZIE TO TRUDNE? czy łatwe?)

4. too juz tylko podziekowanie, mam nadzieje ze wszyscy z szacunkiem traktuja mlodych programistow, kiedys tez BYLES MLODY I NAWET JA TERAZ MOGLBYM BUCHNAC SMIECHEM< ZE NIE WIESZ CO TO JEST "ZMIENNA" ALBO"PEtla", ALE TEGO NIE ROBIE, A I TY WIESAZ, ZE KIEDYS NIE WIEDZIAŁEŚ CO TO JEST, PRAWDA?



OK LUZ, DZIĘKI ZA POMOCNE ODPOWIEDZI, pozdrowienia, dla ludzi którzy sie ucza prpgramowac