Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: PROBLEM - Jak automatycznie wyszukac nazwe pliku i dodać do zmiennej.
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX > XML
Ardo
Witam wszystkich,

Jestem laikiem w tych sprawach więc proszę za wyrozumiałość co do słów i pojęć.

Pytanie mam takie, Jak automatycznie z serwera wybrać nazwe, na tą chwile musze nazwe pliku skopiować i wkleić do importu, chciałbym to zmienić, by nazwa sama była dodane,

- jak widać w tych 2 plikach początek pliku jest taki sam, potem data, i następnie jeśli się nie mylę czas.

Proszę o pomoc pomysł jak to można zapisać , bym nie musiał kopiować tych nazw a automatycznie wyszukiwały się nazwy i dodawały.

Trochę ciężko mi to opisać, mam jednak nadzieje że wmiare udało mi się sens tego problemu opisać
Pliki z 1 serwisu jakie dostaje

xml@webnet.webr.pl_20111225_034706.zip
xml@webnet.webr.pl_20111224_034423.zip


pliki z 2 serwisu jakie dostaje:

ok-Trader-20111219-112717-przyrost.zip
ok-Trader-20111219-152736-przyrost.zip


czasem jest plik na serwerze taki:

ok-Trader-20111220-021612-calosc.zip

oczywiście są to 2 różne strony z których dostaje zip z XML.
mortus
  1. $katalog = 'dane';
  2. echo '<form action="" method="post">';
  3. foreach(glob($katalog.'/*.zip') as $sciezka) {
  4. echo '<p><input type="checkbox" name="pliki[]" value="'.$sciezka.'" /> <label>' . pathinfo($sciezka, PATHINFO_FILENAME) . '</label></p>';
  5. }
  6. echo '<p><input type="submit" value="Wyślij" /></p>';
  7. echo '</form>';

Zaznaczasz checkbox-a i w tablicy $_POST['pliki'] pod odpowiednim indeksem masz ścieżkę do pliku (jedną lub więcej, w zależności od tego ile checkbox-ów zaznaczysz).
Ardo
Dzieku oto mi chodzilo, to mam jeszcze jedno pytanie a jak zrobic z katalogami bo zplikami już wiem

Jedne pliki sa przesylane na serwer w katalogu takim samym jak ich nazwa czyli:

Katalog : xml@webnet.webr.pl_20111208_032924 / xml@webnet.webr.pl_20111208_032924.zip