Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Funkcja time(), dodawanie do niej liczb
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
-Początkujący-
Mam problem, uczę się dopiero php i mysql. Chciałem napisać prosty skrypt pracy i odliczania czasu do końca.

Z odliczaniem czasu w js nie mam problemu, ale gdy wcisnę przycisk pracuj przez 30 minut, to nie odlicza równo 30 minut tylko np. 29:13 itd chociaż minęła zaledwie chwilka od kliknięcia.

Nie wiem w czym jest problem, próbowałem na różne sposoby, ale właśnie wychodzi to że jestem początkującym 'programistą' biggrin.gif

Zmienna $razem trafia do komórki, ale nie wiem czemu nie dodaje 1800 sekund tylko 1700 ileś lub jeszcze mniej.. W czym problem?

1. <?php
  2. if ($_POST['praca'] == 0){ // gdy wybiore opcje 0 (30 minut pracy) wykona sie ponizszy kod
  3. $razem = time()+1800; // dodaje do aktualnego czasu 1800 sekund = 30 minut
  4. mysql_query("UPDATE gracze SET zloto=zloto+10, czynnosc='".$razem."' WHERE id='".$gracz['id']."' LIMIT 1"); // dodaje zloto, czas do danego id
  5. $gracz = mysql_query("SELECT * FROM gracze WHERE id='".$_SESSION['id']."' LIMIT 1"); // wyciagam wszystkie dane
  6. $gracz = mysql_fetch_assoc($sprawdzam); // przerzucam dane do tabeli
  7. $pozostalo = $gracz['czynnosc'] - time(); // licze czas do konca pracy
  8. echo 'Twoja postać jest w pracy, do jej zakończenia pozostało: <span id="zegar"></span> <script type="text/javascript">liczCzas('.$pozostalo.')</script>';
  9. }
  10. ?>

Myślę, że kod js licznika nie jest potrzebny bo działa on prawidłowo. (Sprawdzałem wpisując 1800 sekund zamiast zmiennej $razem i odlicza od 30 minut)

Pewnie kod ma jakieś błędy, ale tak jak mówiłem - dopiero się uczę.
-Początkujący-
Już działa biggrin.gif nie wiem od czego to było ;d

możecie to wywalić do kosza biggrin.gif
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.