Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [www] Prośba o ocenę i uwagi dot. portfolia
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
kilab
Witam,
Z racji ostatnich sytuacji związanych z moją osobą, postanowiłem wreszcie zabrać się za swoje portfolio. Nie jestem grafikiem, ale dla siebie wykonałem szablon sam. Na razie nie będę się rozpisywał, na stronie pozostało tylko uzupełnić treść do ruszenia, ale chciałbym poznać wasze opinie zanim to zrobię i wystartuję. Proszę więc o ogólną ocenę (czy taka forma jest do zniesienia i czy kolory nie załamują człowieka) oraz sprawdzenie funkcjonalności strony. Będę niezmiernie wdzięczny za każdą uwagę i opinię.

http://infotech24.nazwa.pl/pawel/kilab
JoShiMa
Zielone boksy nagłówków i dat, które są różnej wysokości i szerokości to nieporozumienie chyba.

Masz świadomość, że białe litery na czarnym tle czyta się kiepsko? Szczególnie przy takim maczku.
kilab
Cytat(JoShiMa @ 23.02.2011, 19:52:26 ) *
Zielone boksy nagłówków i dat, które są różnej wysokości i szerokości to nieporozumienie chyba.

Chciałem jakoś odróżnić tytuł od daty, może to i nie był najlepszy pomysł, jakaś rada?

Cytat(JoShiMa @ 23.02.2011, 19:52:26 ) *
Masz świadomość, że białe litery na czarnym tle czyta się kiepsko? Szczególnie przy takim maczku.

No niestety nie mam tej świadomości. Osobiście mam wrażenie, że właśnie jasny tekst na ciemnym tle czyta się przyjemniej. Może to tylko moje odczucie, ktoś więcej może się ze mną zgodzić lub zaprzeczyć?

Jakieś inne uwagi?
darko