Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: serwer php co polecacie?
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW
Maciek1705
Witam serdecznie nie wiem czy dobrze umieściłem temat jeśli nie to z góry przepraszam. Mam do Was pytanie o tuż zrobiłem sobie stronę www składa się z 8 podstron. Wszystkie strony oprócz dwóch są zapisane jako xhtml dwie są zapisane jako php są odpowiedzialne za formularz kontaktowy. Testowałem strony u siebie na XAMPP wszystko działa jak należy. Pytanie jest takie jak taką stronę umieścić w sieci? Czytałem że należy wykupić domenę a później znaleźć hosting jak się to wszystko zrobi to pliki przerzuca się total comanderem. Nigdy nie umieszczałem stron w sieci stąd te pytanie czy można kupić domenę z hostingiem? Jakie serwery polecacie, musi być nie zawodny i stosunkowo tani czy znacie coś w tym stylu? Proszę o pomoc gdyż z tego tematu jestem całkowicie zielony:D Pozdrawiam.
gorden
no to tak.. domeny takie jak .pl , .com etc sa platne.. za darmo mozesz uzyskac domeny takie jak .tk , lub nalezace do hostingu - np. cba.pl
pliki wrzucasz/edytujesz wlasnie total commanderem lub przez serwery ftp - tutaj takze mozna skorzystac z cba.pl. hostingi jak i domeny sa platne i darmowe.. hosting taki jak cba.pl oferuje duzo i 100% za darmo, jedynym szkopulem darmowych hostingow sa reklamy. hostingi platne oferuja to, co wspomniane cba + brak reklam i kilka innych rzeczy. jesli wezmiesz sobie cos darmowego, np. zrobisz konto na cba.pl to uzyskasz hosting + domene wspomniana. mozna pozniej dostac do tego domene/alias , zarzadzany przez ten serwer (np. zrobisz stone strona.cba.pl to zamienisz ja na strona.tl za darmo, na pl odplatnie). no i to chyba tyle, na ewentualne pytania odpowiem
everth
Tych tematów tutaj jest z co najmniej setka.
Maciek1705