Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: malware
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
paBlas16
/ciach/

Witam,

to jest moja druga strona internetowa. Jest stworzona dla szkolnego projektu Socrates Comenius. Strona miała być z założenia dosyć prosta. Ma chyba sporo niedociągnięć. Jest w pełni po angielsku gdyż to jest język projektu. Jestem samoukiem a na dodatek mam 15 lat. Dodam że klasę do integracji z forum phpBB3 zrobiłem sam wink.gif

Proszę o oceny, te dobre jak i te motywujące (złe).

Pozdrawiam.
frytek92
Cytat
Jestem samoukiem a na dodatek mam 15 lat.


Powiem ci ze na tym forum 90% osób są samoukami a co do strony jak na 15-latka średnia, fatalna grafika, standardowe funkcje fatalny formularz kontaktowy wysyła maila bez wpisania treści sa tez fajne elementy.

Ale powiem ci że jak będziesz się uczył to za 2 lata naprawdę możesz być dobry smile.gif i jak na stronę szkolna to nie jest źle.
ShadowD
15lat => bardzo dobrze, gratuluję zawzięcia i nauki w tym wieku. winksmiley.jpg

1. Menu skacze
2. Stopka na pasuje
3. nagłówki po lewej i po prawej są prawie przy samej górze, a na środku ma inny odstęp - ujednolicił bym
4. Popraw resztę błędów (w3c)
5. usuń border dla img jak jest linkiem - okropnie to wygląda bynajmniej w standardowej kolorystyce
thomson89
- Zwiększ jakość jpg'a w nagłówku, a najlepiej zmień logo.
- Przysuń środkowy nagłówek do góry
- Stopka nie pasuje
- Brak title

Masz 15 lat? Miło, że są tacy sami jak ja i robią to samo smile.gif
paBlas16
Przerobiłem trochę stronę. Zastosowałem się do podpowiedzi i poprawiłem menu tzn. to przesuwanie sie po najechaniu (skakanie), zmieniłem stopkę. Nie wiem czy na lepsza ale jest inna. Został fi formularz. Był bym wdzięczny za kolejne podpowiedzi co mam poprawić.
thomson89
A spróbuj dać background stopki (tą ramkę) odwrotnie niż jest.
r4xz
//ciach//
na dużej rozdzielczości strona dużo traci. przydało by się zrobić środkową kolumnę dostosowaną do szerokości okna.
paBlas16