Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [ocena] Strona firmy produkującej sprzęt nurkowy
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
livinghatret
Hej! smile.gif

Umieściłem na serwerze moją pierwszą i zapewne ostatnią stronę (nooo... nie wliczając jakichś zapleczowych, które jeszcze pewnie zrobię).

Od razu zaznaczam - nie jestem profesjonalistą, ale niech to nie będzie żadnym wyznacznikiem. Po prostu oceńcie ją bez litości winksmiley.jpg Strona powstała dla moich znajomych, którzy startują własnie z nowym tematem biznesowym w branży sprzętu nurkowego.

Grafika+kod to w 100% moje wykonanie - mam nadzieję, że nie wypadło najgorzej.

http://www.wreckandreef.com

Jeśli komuś coś się źle wyświetla, prosiłbym o informację. Sprawdzałem na różnych przeglądarkach, ale niekoniecznie wszystko wyłapałem.
darko
1. waliduj adres email wpisywany w formularzu kontaktowym
2. jak dla mnie ten top mógłby być mniejszy
3. w sumie mało treści
4. validator 7 errors 2 warnings
5. na stronie głównej ucina mi link dolny w sekcji Fabrics and Technologies (Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl; rv:1.9.1.6) Gecko/20091201 Firefox/3.5.6)
Moim zdaniem graficznie najlepsza strona jaką widziałem do tej pory spośród wszystkich oddanych do oceny na tym forum. Chciałbym zobaczyć jeszcze Wasze produkty. Szkoda, że te obrazki w topie nie są klikalne... Ogólnie szkolne 4- Dodam, że jak na pierwszą stronę w dodatku wykonaną przez nieprofesjonalistę, to jestem pod ogromnym wrażeniem, mam nadzieję, że powstaną kolejne.
thomson89
ciekawe tło
top, to mogłby być jeden wielki link do jakiejś galeri
lord_t
Podoba mi się ogólnie.

Co do kodu to przyczepie sie do tych dwóch divów w .bottom_section które mają styl wpisany do tagu a nie w pliku css.