Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: skrypt forum
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
Stron: 1, 2
peter13135
nie wiem czy to nadaje sie do oceny, bo jestem jeszcze początkujący... niemniej jednak ja jestem zadowolony ze swojej pracy, chciałbym abyście ocenili, powiedzieli co działa nie właściwie, co należy poprawić, jestem pewny że ten skrypt mimo że narazie jest bardzo mało, posiada wiele błędów

oto adres

http://ph.xaa.pl/forum/


edit://

aby mieć dostęp do wszystkiego, trzeba być zarejestrowanym, jednak rejestracja sprowadza się do wypełnienia 4 pól, i nie musicie podawać poprawnych/prawdziwych danych
in5ane
Fajnie się zaczyna, pracuj dalej ;-)
Ciupaska
Na pewno przyda się BBcode, po zalogowaniu czy rejestracji, dobrze by było Automatycznie przenieść użytkownika do strony głównej. Ale wygląda ciekawie, powodzenia.
peter13135
bbcode jest (tzn jakieś tam już jego namiastki) działa kilka znaczników

dziękuje za wszystkie komentarze / opinie oraz proszę o więcej smile.gif
Fifi209
Powiem, że forum działa nawet dobrze. Dodać kilka opcji dla użytkownika.

Do tego przydałoby się zmienić jednak wygląd niby prosty ale ta prostota razi w oczy.
pyro
Forum działa i działa dobrze. Ma nieco oryginalności. Wizualnie jest brzydkie (bardzo), ale podejrzewam, że oprawę graficzną zrobisz dopiero później tongue.gif.

Jak na początkującego (od strony działania) całkiem nieźle.
planet
Wydaje mi się, że masz skopany token, odświeżałem parę razy i za każdym razem miałem tą samą liczbą 4594 a tak chyba nie powinno być?
peter13135
token poprostu jest ustawiany tylko raz, dla każdej sesji, wizualnie jest brzydkie, zdaje sobie z tego sprawę, ale oprawę graficzną zostawię sobie na koniec...

Cytat
Dodać kilka opcji dla użytkownika.


na przykład jakich ? ;] wiem że tych opcji jest niewiele, ale chciałbym sie dowiedzieć jakich opcji waszym zdaniem brakuje, czy powinny sie znaleśc w każdym forum
Spawnm
szukajka smile.gif

//edit

gdzie prywatne wiadomości ? smile.gif
planet