Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]tworzenie stron www
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
drobny2992
Witam

jestem początkującym programistą w języku php. Od tego języka oczekuję tylko tego by pomógł mi tworzyć strony www. I tutaj mam do Was drodzy użytkownicy pytanie co konkretnie mi się przyda do tworzenia stron www. Chodzi mi o to czego muszę się nauczyć z php a tworzyć strony www. Za wszystkie odpowiedzi bardzo dziękuję smile.gif
Spawnm
html i css znasz? bo to jest podstawa do tworzenia stron www
kajzur
Myślę że cały jezyk się przyda. Ogólnie już fajne efekty może dać znajomość bazy mysql oraz pętl. Wszystko zalezy od tego co chcesz osiagnać smile.gif
debian
xHTML, CSS podstawa. Połądczenia z mysql i obsługa bazy danych to też jest ważne, do tego pętle i instrukcje warunkowe. Ogólnie dużo lepiej się naumieć tongue.gif
drobny2992
Umiem świetnie html a w poznaniu języka programowania php pomaga mi pascal , którego się uczę w szkole bo jest bardzo podobne i dzięki temu szybko się uczę php. Css nie umiem, xhtml-a też .
decha-design
php jest podobne do pascala? jakoś nie widze podobieństwa ..

do C++, owszem ...
drobny2992
No nie umiem C++ a do pascla z tego względu widzę podobieństwo bo np w pascalu też są podobne typy zmiennych np intiger,real. Są tablice i w podobny sposób się je twoorzy smile.gif

Czyli aby dobrze się nauczyć php muszę się nauczyć css?questionmark.gif
pyro
@decha-design, myślę, że koledze chodziło bardziej o merytoryczne podobieństwo języków. Niemal w każdym języku programowania są takie elementy jak pętle, zmienne czy tego typu rzeczy smile.gif. To co innego niż styl pisania

Cytat(drobny2992 @ 9.05.2009, 15:45:44 ) *
Czyli aby dobrze się nauczyć php muszę się nauczyć css? questionmark.gif


Nie. 100% fałszywe twierdzenie
kajzur