Zauwazylem, ze z pomoca techniczna w chello jest tak jak z totolotkiem - czasami wygrywasz
Dzwoniac za pierwszym razem dowiedzialem sie tylko jednego:
- "No to juz nie wiem o co chodzi, prosze zainstalowac system od nowa"
Tja... Stare przyzwyczajenie z 9x pomyslalem.
Ale co taki koles moze wiedziec o moim sprzecie

pewnie ja cos nawalilem...
Szukalem, szukalem i... nic...
No to drugi telefon do milego pana, ktory defacto ziewal podczas rozmowy
Po uroczym wstepie - menu wybierane klawiatura telefonu (trwajace min. 2 min.

), przedstawilem swoj problem jeszcze raz. Minelo kilka chwil - dostatecznie dlugo abym mogl wyrzucic smieci, nakarmic psa i zjesc obiad.
- "Zresetowal sie modem ?"
- "Tak" - Ja
- "Dziala ?"
- "Nie"
- "Nie ?"
- "Nie"
- "Nie... (nie)ech pan zrestartuje komputer"
- "ok, (czemu by nie dzien jeszcze mlody

)"
Po restarcie wszystko gra
Tak, wiec rada dla wszystkich na przyszlosc: dzwoncie kilka razy do pomocy technicznej, a z otrzymanych wskazowek zrobcie statystyke i najczesciej wymieniane wskazowki zastosujcie (pomijajac reinstalacje systemu

).