Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: skrypt PHP na komputerze bez serwera
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
camelx
Może niektórzy będą się śmiać, ale mam takie pytanko, czy da się odpalić jakoś skrypt napisany w php na zwyczajnym kompie bez apacha, itp questionmark.gif Napisałem sobie takie fajny skrypcik do wyporzyczania np. płyt z filmami i chciał bym go odpalić u kolegów na normalnym komputerze bez serwera php... winksmiley.jpg Może jest jakaś możliwość skonwertowania go w taki sposób żeby można go było uruchamiać na różnych kompach. Może są jakieś kompilatory czy coś w tym rodzaju... Najlepiej było by zrobić z niego w jakiś sposób plik .exe.
Może i piszę jakieś głupoty, ale nie znam się na tym smile.gif Poradźcie mi coś...
zbig13
Raczej nie da rady. Potrzebny jest przecież interpreter php, który przetworzy dany kod. Jedynym wyjściem jest chyba umieszczenie skryptu na jakimś serwerze w internecie i uruchomienie z tamtąd, chyba że twoi koledzy nie mają internetu, to nie wiem...
Wave
Jak napisałeś w php to co za problem napisać w c++?
camelx
C++ jeszcze nie umiem... ale może spróbuję smile.gif
Wolał bym jednak rozwiązać to w sposób jaki opisałem... (o ile się tak da)
ru||sek
może zainstaluj serwerek typu wamp5 lub krasnal i możesz odpalać php dowoli winksmiley.jpg
soldat
bez apache'a lub innego serwera nie da rady.
A jak chcesz plik exe to napisz w c, pascalu czy w czym ci tam pasuje smile.gif
Wave
Poszukaj konwertera php2cpp

Zobacz:
http://www.mibsoftware.com/php2cpp/
camelx
Wave - ten konwerter był by bardzo dobry, ale co ja mam z nim zrobić? Jak już mówiłem, nie znam c++. Zainstalowałem sobie jakieś środowisko c++ (Dev-C++) i tam skompilowałem ten plik. Kiedy próbuję odpalić ten skompilowany plik, wyskakuje mi komunikat "Outputs are not derived works of this software".
Czy mógł byś mi wytłumaczyć jak mam użyć tego konwertera??
Z góry dzięki smile.gif