maciekg
7.03.2014, 23:16:07
Witam, obecnie jestem studentem II roku Informatyki Stosowanej i poszukuję możliwości rozwoju jako programista PHP.
Umiejętności:
- Podstawowa znajomość języków programowania PHP, C++, Java,
- Znajomość zasad programowania obiektowego,
- Podstawowa znajomość MySQL,
- Znajomość technologii JavaScript,
- Podstawy zagadnień SEO,
- Podstawowa znajomość systemu zarządzania treścią Joomla.
Poniżej przesyłam swoje aktualne CV:
Kod
http://speedy.sh/JMKQC/CV-Maciej-Godula-I.pdf
Z góry dziękuję za propozycję współpracy
IceManSpy
8.03.2014, 00:36:53
Taka mała sugestia, która może pomóc Ci w znalezieniu pracy i byciem bardziej atrakcyjnym na rynku.
Wiem, że doświadczenie jest ważne, ale wypisanie prac w trakcie wakacji, niezwiązanych z tym, co będziesz robił w przyszłości jest bez sensu. Zamiast tego zrób jakiś mniejszy czy większy projekt w wybranych technologiach i to jego wpisz do CV.
Wyobraź sobie, przychodzisz na rozmowę (praktyka, staż, praca) i rekrutujący zadaje Ci pytanie:
* Jakie jest Pana doświadczenie zawodowe? Czy brał Pan udział, zrobił Pan jakiś projekt? Może jakiś przykład kodu (czasem się spotyka taką praktykę, żeby zobaczyć styl pisania).
Co byś na to odpowiedział?
Jeśli brakuje Ci pomysłów na jakiś projekt to proszę: blog, system zamówień, system rezerwacji. Pomimo tysięcy dostępnych rozwiązań zawsze można to zrobić lepiej i ładniej.
PS. Co oznacza 4P w tytule?
PrinceOfPersia
8.03.2014, 07:07:23
Żaden normalny pracodawca nie będzie ściągał CV z EasyShare... Jeśli chcesz żeby było publicznie dostępne to wrzuć je gdziekolwiek na jakiś darmowy hosting...
Turson
8.03.2014, 11:13:17
Taki mały offtop, ale zastanawia mnie jedna rzecz i może ktoś ma wiedzę na ten temat. Otóż interesujecie się, czy choć czasem pracodawcy przeglądają oferty typu "szukam pracy"? Przecież na każdą swoją ofertę dostają mnóstwo aplikacji, to czy marnowaliby czas na szukanie pracownika, a nie pracownik ich?
memory
8.03.2014, 11:34:12