Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Jak rozbudować skrypt ogłoszeń? Taki jak mój
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
maximo
Cześć
Jestem naprawdę początkujący, więc proszę nie popadajcie zbytnio w złość |:-)
Sprawa ma się tak:
1. Kupiłem od gostka skrypt ogłoszeń. Jest jak dla mnie fajnie zrobiony, ale brakuje mi kilka ulepszeń
2. Chcę go zmienić, dostoswać.
3. Koszt oczywiście jak najniższy, ponieważ dopiero startuje ze stroną, która może będzie zrabiać.
4. Chciałbym dorobić/poprawić następujące elementy:
a) zmienić wyszukiwarkę, na taką jaka widnieje na załaczonym zrzucie,
cool.gif zrobić tak, żeby można było przykładowo dodać kilka boxów, w których można dodawać ogłoszenia. Adres mojego skryptu to rpoi.pl, wiec możecie podejrzeć. Tam mam box Kategorie ogłoszeń, jest on jeden a ja chciałbym zrobić ogłoszenia regionalne i potrzebuję np 5 na każdy powiat po jednym
c) no, jesli wprowadziłbym te zmiany, sam czy z czyjąś pomocą za kasę, to ile to by mogło kosztować i czemu tak dużo :-)

Podpwoie mi ktoś czy da radę coś takiego przerobić? Nie mogę wstawić obrazka, to dam adres, gdzie jest ta wyszukiwarka, co ja bym chciał zrobić: alleogloszenia.pl
Nie mam zamiaru kraść jej, na pewno ją zmodyfikuje.
Wicepsik
Kupiłeś skrypt który chcesz przerobić nie znając php. To dział przedszkole i tutaj pomagamy w php, a nie robimy wszystko. Dział ogłoszeń jest parę działów niżej winksmiley.jpg

#Jak zmienić wyszukiwarkę?
Edytować formularz wyszukujący, zmienić zapytania do bazy, zmienić w php wyświetlanie.
Spawnm
Przenoszę.
Pawel_W
ja moge ci napisac skrypt jaki chcesz, bo z nudow juz umieram w te wakacje ;o

podeslij mi to bo nie widze tu linka to w wolnym czasie postaram sie to zrobic

chwilowo jestem w gorach wiec dostep do komputera mam tak raz na 3 dni, nie oczekuj chwilowo zbyt wiele haha.gif
maximo
Cytat(Pawel_W @ 7.07.2009, 15:15:50 ) *
ja moge ci napisac skrypt jaki chcesz, bo z nudow juz umieram w te wakacje ;o