Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Gra online w Php
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
Looker
Witam wszystkich exclamation.gif!

Witam - jestem zielony jeżeli chodzi o język PHP ale dosyć dobrze radzę sobie z HTML 'em, CSS 'em i tworzeniem grafiki pod strony internetowe. Ostatnio zostałem oszołomiony widząc jak ciężko jest nauczyć się języka PHP (jest to koszmarnie czasochłonne zajęcie). Od zawsze też marzyłem, by sprostać zadaniu stworzenia gry online typu Gladiatus ALE OCZYWIŚCIE BRAK ZNAJOMOŚCI 1. PHP 2. JavaScript 3. MYSQL skazują mnie na jeszcze długi czas oczekiwania, a chciałbym
się dowiedzieć jak to wszystko działa!!! Mam już ułożony (tak na 75%) projekt gry, a więc na czym będzie polegała itd. no i oczywiście wszystkie niezbędne pomoce do stworzenia dobrej grafiki. Nie chcę zrobić boskiej gry z równie dobrą grafiką, jak np. w Plemionach, ma to być typowa gra Klikana jednak dosyć dobrze rozbudowana, tak by dało się pograć chociaż pare dni ..............exclamation.gif! worriedsmiley.gif worriedsmiley.gif worriedsmiley.gif

Dlatego:

Poszukuje osób znających PHP, JavaScript oraz kojarzących MYSQL do Stworzenia gry online opartej na tych narzędziach. Oczywiście będzie obowiązywał podział obowiązków i myślę, że potrzeba tu przynajmniej 2 osób mających już pewne doświadczenia w pracy tego typu!!!

JEŻELI WIĘC SPEŁNIASZ ZAWARTE WYŻEJ WARUNKI SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ - A WSZYSTKO DOKŁADNIE CI WYJAŚNIĘ!!! Wygladaczr@op.pl Lub napisz na GG: 2291243

[+] edit
Jeśli już podajesz link do serwisu to nie rób,
tego poprzez link polecający!
---
~strife
nospor
Skoro szukaj to szukaj na wlasciwym forum. przenosze
in5ane
Pisz od razu tutaj czy to ma być akcja "PCK" czy płatne.

I nawet nie pisz, że będziemy dzielić się zyskami, tylko płacisz od razu za wykonanie roboty.
Looker