Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: apache2 i lan
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW > Apache
bagsiur
Witam!
Więc tak - jestem w sieci lokalnej [IP 192.168.1.25] o IP zewn. 83.210.xxx.xx [stałym]. Na serwerze mam przekierowany port ale niestety co chwile sie on zmienia (na to wskazuje test ip). No moim kompie jest postawiony apache2 w zasadzie do celów testowych ale czasem przydałoby się, żeby był dostępny z inetu [np. pod adresem 83.210.xxx.xx] - i tu jest problem. Czy coś takiego jest możliwe? A jeśli tak to jak to zrobić?
Próbowałem już różnych konfiguracji IP w httpd.conf i ports.conf niestety nie ruszyło. Gdzieś przeczytałem, że kolo poustawiał 'virtualki' i mu to śmigało ale jestem raczej zielony jeśli chodzi o apache'a więc nie mam pojęcia jak to zrobić. Pomożecie? Ewentualnie powiedzcie o co mam udezac do admina haha.gif

Pozdrawiam!
erix
Cytat
Na serwerze mam przekierowany port ale niestety co chwile sie on zmienia (na to wskazuje test ip).

A o DynDNS słyszałeś? snitch.gif

Cytat
. Czy coś takiego jest możliwe? A jeśli tak to jak to zrobić?
Próbowałem już różnych konfiguracji IP w httpd.conf i ports.conf niestety nie ruszyło.

Ustawiasz Listen 0.0.0.0:80 (najprościej) albo podajesz tam wartości po przecinku.

Co do virtualek, pokop w Sieci; tego jest naprawdę dużo.
bagsiur
Cytat
A o DynDNS słyszałeś? snitch.gif

słyszałem a nawet używałem kiedy miałem neostrade i apacha(1). Ale jak by to powiedzieć port zmienia mi sie nie przy połączeniu tylko co minutę. O co tu chodzi?

Cytat
Ustawiasz Listen 0.0.0.0:80 (najprościej) albo podajesz tam wartości po przecinku.

Wpisałem to w pliku ports.conf jak zauważyłem jest includowany do apache2.conf, we wcześniejszych wersjach go nie było ale i tak nie działa.... sad.gif wygląda on tak, nie wiem może coś sknociłem:

Cytat
# If you just change the port or add more ports here, you will likely also
# have to change the VirtualHost statement in
# /etc/apache2/sites-enabled/000-default