Wszystko działa prawie tak jak chciałem, jednak jestem dopiero początkujący i pojawiło się kilka drobnych problemów z którymi nie mogę sobie poradzić.
ONLINE:Link
Problem polega na tym że w przypadku gdy są zaznaczone 3 różne odpowiedzi nie wiadomo do której strony ma prowadzić (takich kombinacji jest 9).
Moim rozwiązaniem tego problemu jest dopisanie linijek, które w przypadku zaznaczenia 2 różnych odpowiedzi w 2 pierwszych pytaniach wyłączają input ( nadają mu disabled="disabled") w 3 pytaniu który byłby 3 różną odpowiedzią i dają możliwość wyboru tylko 2 pozostałych które spełniają funkcję programu.
Fajnie by było, gdyby jeszcze te pytania wyświetlały się kolejno po sobie, a nie wszystkie naraz i by w każdym z nich skrypt wymagał zaznaczenia pola i dopiero potem pozwolił przejść dalej. Przerasta to moje umiejętności a pracę pilnie potrzebuję do szkoły. Jeżeli nie znalazłby się nikt o dobrym sercu kto były w stanie to napisać za darmo jestem w stanie zapłacić, ponieważ to bardzo PILNE

OTO MÓJ KOD