Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Sklep internetowy] Obsługa kart kredytowych
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Pro > Archiwum Pro
kwiateek
Jestem w trakcie tworzenia rozbudowanego sklepu internetowego i jednym z problemów z jakim się spotkałem to moduł obsługi kart kredytowach umożliwiający przelewy.
Proszę o wszelkiego rodzaju informacje na temat tego problemu a także ewentulane adresy stron internetowych gdzie mogę znaleźć porady.
W tym temacie jestem zielony więc każda wskazówka się przyda.

Temat dałem na PRO bo do HydeParku to raczej się nie kwalifikuje - gdyż poziom tamtego forum (tworzone tam tematy) jest żenujący i większośc użytkowników mających coś sensownego do powiedzenie omija go z daleka aaevil.gif .

Pozdrawiam.
scanner
A może tak, zamiast pisać na pro, dać zapytanie wyszukiwarce? Temat płatności był już kilkukrotnie poruszany.

http://www.polcard.pl/
adwol
Cytat
Jestem w trakcie tworzenia rozbudowanego sklepu internetowego i jednym z problemów z jakim się spotkałem to moduł obsługi kart kredytowach umożliwiający przelewy.

Nie wiem na ile Ci to będzie przydatne ale zobacz sobie ew. MCVE. To jest protokół uwierzytelniania kart ze wsparciem w php. Niestety nic o nim więcej nie wiem, nawet to czy w Polsce w ogóle jest przydatny.
radzaw
Mozesz sie rowniez zainteresowac oferta serwisu AllPay a dokladnie AllPay Sklep - wystarczy przy pomocy formularza przeslac dane po sslu
rzseattle
kiedys tym sie interesowalem i mam w tekstowym na twardzielu cos takiego - sciagnalem to z polcardu ale moze lepiej by bylo jakby ten kawalek jednak znalazl sie na forum
Cytat
Proces autoryzacji

1. Połączenie posiadacza karty z witryną kontrahenta

Klient (posiadacz karty) uzyskuje połączenie zgodnie z protokołem http, zabezpieczonym technologią SSL z serwerem kontrahenta. Klient zapoznaje się z ofertą kontrahenta i dokonuje wyboru towarów, które chce zamówić. Przed przejściem do autoryzacji zamówienia konieczne jest spełnienie następujących warunków: