skabszo
12.09.2007, 09:15:10
Witam jako że jestem grafikiem, stworzyłem takie mini portfolio

zapraszam do oglądania - adresu tu -
http://www.pstudio.hyperphp.com/index.php - przepraszam za server ale wlecze sie dzisaj niemiłosiernie;/
Prph
12.09.2007, 10:23:53
Podoba mi się, ale mam pewne uwagi.
- Wykorzystywane technologie, Ostatnie wydarzenia - dlaczego to jest grafika? Tekst różni się od tekstu strony. Poza tym - w technologiach możnaby zrobić linki (np. do definicji na wikipedii).
- MENU - ogroooomny minus. Ja znalazłem. Pewnie większość forumowiczów też, ale nie zmuszaj odbiorcy do szukania. Zdenerwuje sie i wyjdzie. Ponadto - musze latać myszką na boki, żeby zobaczyć co masz w menu.
- Portfolio - fajnie jakbyć zrobił małe opisy - co to, po co, dla kogo i zamieścił chociaż 2, 3 screeny + ewentualny link, jak strona jeszcze żyje.
Generalnie design bardzo ładny, dlatego 9.5/10.
Interfejs - menu popsuło - 6/10.
Ociu
12.09.2007, 11:06:43
Szok, nie mogłem znaleźć menu, baaardzo duży minus, poza tym portfolio słabo rozwiązanie, brak opisów prac...
Oceny jak zwykle nie daje.
chico
12.09.2007, 11:34:51
Dziwi mnie przede wszystkim fakt, ze osoba, ktora wykorzystuje CSSa, XMLa, Flasha, PHP itd powiadamia ogladajacego strone, ze jego portfolio wyswietla sie poprawnie w przegladarkach. To troche tak jakby mechanik stwierdzil, ze samochod, ktoremu wlasnie wymienil opony - jezdzi. Ciezko mi tez jest sie nadziwic przedstawianiu rozdzielczosci minimalnej dla strony, bo skoro "targetem" sa osoby pracujace na rozdzielczosci wiekszej niz 800x600, to chyba nie ma sensu informowac ich o rodzielczosci, zwlaszcza juz na stronie. Z chociazby uwagi na fakt, ze ta osoba po wejsciu zdazy sie juz zorientowac...
--