Pomoc - Szukaj - U¿ytkownicy - Kalendarz
Pe³na wersja: [html] Nag³oówek DOCTYPE
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mac23
Witam,

mam pytanie a w³asciwie problem. Stronka ktora sobie wypoci³em ma nag³owek DOCTYPE
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">

i jest umieszczona na serwerze konto.pl ktory podmienia chyba ten nag³owek na <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">

co powoduje ze elementy na stronie nie sa wysrodkowane tylko znajduja sie z lewej strony - generalnie nie jest tak jak to zostalo opisane w CSS. Ale tak jest tylko w IE a np. w Mozilli jest OK.

Czy moze mi ktos powiedziec czemu tak jest i co z tym zrobic bo ja jestem laikiem w tych sprawach.

Dzieki za pomoc
i pozdrawiam
strife
Podmienia Ci nag³owek, dziwne. Rozumiem, ¿e w tego typu serwisach dodaj± reklamy, ale ¿eby zmieniaæ nag³owek hm, powiedz co dok³adnie siê dzieje, wgrzewasz stronê na serwer i nastêpnie DOCTYPE siê zamienia czy dodaje siê ich nowy na pocz±tku? Ewentualnie w tej sprawie mo¿esz wys³aæ do nich maila, je¶li rzeczywi¶cie jest tak jak mówisz.

Pozdrawiam.

PS. Nastêpnym razem dodawaj tag do tematu.
mac23
Sorki ale zle to ujolem - nie podmieniaja tylko na poczatku dodaja reklame i swoj naglowek.
bmL
Jeżeli się nie mylę to niezależnie od standardów użytych na stronie jeżeli ona jest zgodna z którymikolwiek to we wszystkich przeglądarkach powinna być wyświetlana tak samo.
Mylę się?
edit:
Chociaż css swoją drogą... jeżeli głównym problemem jest wyśrodkowanie to może napisz w jaki sposób wyśrodkowujesz elementy na stronie.
strife
Cytat(mac23 @ 15.08.2007, 09:07:55 ) *
Sorki ale zle to ujolem - nie podmieniaja tylko na poczatku dodaja reklame i swoj naglowek.

Tak w³a¶nie my¶la³em smile.gif Musisz siê pogodziæ z faktem, ¿e strona nie bêdzie poprawna sk³adniowo, spróbuj wy¶rodkowaæ t± stronê po staremu poprzez atrybut align.

PS. Hostingi nie s± wcale takie drogie smile.gif
barat
a i niektore darmowe s± zno¶ne ...