Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [sql] jak stworzyć odpowiednią bazdę danych do danego skryptu?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
robert-0627
Czy ktos mi może powiedzeć jak zrobić bazę danych? Co oznacza:

1Metoda porównywania napisów,
2.O co chodzi liczba pól
3.Co to typ.? Domyślnie jest ustawione"VARCHAR" .
4.Komentarze tabeli ?
5.Typ mime
6.Opcje transformacji.

Kolejne pytanie.Jeśli mam skrypt skąd mam wiedzieć jaką bazę danych do niego utworzyć ?
Dobrze by było gdyby ktoś mi powiedział co wpisywać i co to daje po wpisaniu.Ja nawet nie wie mw niektórych polach czy liczby czy litery mam wpisać ? Czy to każda baza danych pasuje do każdego skryptu ?Ja naprawde jestem zielony w temacie ? sad.gif

Najepiej żeby ktos mi podał jakiś wzór jak te wszystkie pola wypełniać.

Szukałem na google jedyne co znalazłem to ,że można w ogóle coś takeigo zrobić itp.

Więc proszę o pomoc.
misiek172
http://webcity.pl/webcity/kursy.php?k=mysql
robert-0627
Tylko że to w jakiś dziwnym programie się robi?No dobrze skoro nie ma inne możliwości to nauczę sie tak.I pytanie jeszcze czy jak mam skrypt skąd mam wiedzieć jaka baze danych do niego utworzyć?Wszystkie będą działały ?
misiek172
jeśli chodzi o program do zarządznia MySQL to nazywa się on :

PhpMyAdmin

a jeśli chodzi o drugie pytanie to tak:

wyobraź sobie że masz tabele:

xx | yy | zz
--------------
ss | ff | ds
ff | ss | aa

czyli tabela ma 2 wiersze i 3 kolumny o nazwach xx yy i zz. Skrypt musi miec nazwy tych nagłówków odpowiednie i typ danych
robert-0627
A np mam skrypt to tylko do jednego pliku tam ma wpisać hasło i te dane mojej bazy ?Bo jak m iwyskakuje błąd to jest pare plików ale one sie chyba łącza z tym gdzie mam dane mojej bazy ? ilość kolumn to ja wybieram a wersy np to sie same dodają , gdy sie ktoś nowy zarejestruję ?Jak np w rejestraci jest nick hasło e mail to robie takie kolumny ?A jak jest to tylko ja zrobię kolumne bez e mail to poprostu nie będę miał jego poczty czy nie będzie działąć ?