Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php] problem z instalacją freeCRM ... HELP!
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania
kowal16
Witam wszystkich,

sciagnalem ostatnio sobie program freeCRM,
http://www.crm7.pl/index.php?option=com_co...1&Itemid=92
(www.kowal16.webd.pl/freeCRM.zip)

a z powodu tego ze jestem laikiem, to mam problem z instalacja, a raczej z tym zeby ta aplikacja dzialala.
Juz mowie co i jak.

Instalacja wyglada na prosta

krok 1 mamy stworzyc baze freecrm
- moja baza musiala sie nazywac inaczej, bo kowal16_freecrm, a wiec otworzylem dreamweaver'a i przeszukalem wszystkie pliki w poszukiwaniu nazwy freecrm i zamienilem ja na kowal16_freecrm. hmm nie wiem czy madrze, ale wydawalo mi sie ze moze zadzialac... winksmiley.jpg

krok 2 to wykonanie zapytania w sql z zalaczonego pliku
- tutaj nie bylo problemow..

krok 3 wrzucic katalog na serwer
- tez bylo ok winksmiley.jpg

problem jednak pojawil sie przy odpalaniu aplikacji, pokazuje sie cos takiego, ale logowanie dziala..:
  1. Warning: session_start(): open(/tmp/sess_55a7c71de6f9a2062ca4df5651ea68f8, O_RDWR) failed: No such file or directory (2) in /freecrm/index.php on line 1
  2.  
  3. Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /freecrm/index.php:1) in /freecrm/index.php on line 1
  4.  
  5. Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /freecrm/index.php:1) in /freecrm/index.php on line 1

i jeszcze jedna dziwna rzecz

jak sie juz zaloguje (oryginalnie wyglada to tak: http://freecrm.more7.pl/), to za kazdym razem jak klikam w jakis link, chce przejsc gdzies dalej w menu, cokolwiek to mnie wylogowuje, a jak sie zaloguje to jestem przeniesiony do tego linka w ktorego kliknalem...

nie mam pojecia o co chodzi, bo w ogole nie siedze w temacie, jak ktos bylby w stanie mi pomoc to byloby super.

Pozdrawiam serdecznie
dr_bonzo
Przenosze na Gotowe skrypty
rafalkowalczuk
Witam,