Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Newsy z kanalów RSS
Forum PHP.pl > Forum > PHP
Nightstalker
Cześć! Nigdy nie robiłem nic przy RSS, a tu nagle wyskakuje takie zlecenie... Musze napisać skrypt który będzie wyświetlać na stronie treść newsa z jakiegoś kanału RSS ( np. z onetu ) Dajcie mi jakieś namiary na tutoriale czy artykuły o tym zagadnieniu... W RSS jestem kompletnie zielony! mad.gif :|
Nightstalker
Dobra, bez nerwów, po prostu rozpytuje wszędzie zeby dowiedziec sie jak najwięcej! No i zalezy mi na czasie. Może ktoś coś takiego pisał i uda mi sie kontakt z takim kimś nawiązać, po to ten post ! Mam do każdego PW pisać czy jak ? tongue.gif

Zresztą... Nie ważne, bo wiem juz jak to zrobić.

Poprawka : dalej nic nie wiem... Poczytałem co suie dalo o rss i udało mi się napisać prosty czytnik, ale... W kanałach RSS nie przesyła się treści newsa, tylko link, tytul i jakies tam krótkie info exclamation.gif! A mnie potrzebna właśnie ta treść ;/ Temat dalej otwarty...
MOże dało by się jakoś przejść na strone z linka i po tagach html'a z tej strony jakoś wyciać ten text ? No nie wiem... Nie mam pomysłów jak to zrobić...
Bastion
jesli kanal rss nie udostepnia newsa w calosci to nici z tego wiecej nie uzyaksz, mozesz sprobowac pobrac skryptem strone i wydzielic newsa ze strony, ale wad takiego rozwiazania jest od groma
Nightstalker
Dobra... Cały wieczór się męczyłem, ale wreszcie działa ! Czytam sobie linki z kanalu RSS przy pomocy wyrazen regularnych. Potem sobie sciągam zawartosc tego co w linku i kroje przy pomocy wyrazen regularnych a nastepnie zapisuje sobie do bazy. Potem odczytuje z bazy gotowe newsy. Zapis do bazy robi sie co jakis czas i troch etrwa, ale dzieki temu same newsy na stronei laduja sie blyskawicznie juz z bazy... Trzeba jescze dodac tytul itp, ale to po prostu z RSS wyciagne... Calosc idzie mniej wiecej tak ( jakby komus bylo to potrzebne ) :

1. <?php