Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: JavaScript Challenge
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
castor
http://blatek.board.pl/blindalley/

powodzenia :wink:
Mac
Cytat

A Ty Castor do którego poziomu doszedłeś? smile.gif
Anarion
A wlasnie macie jakas ksiazke albo cos dot. javascriptu bo jestem kompletnie zielony z tego...
Mistycus
Co to za nędzna układanka? Klikam i klikam na "Create element", a tu coraz więcej tego i wszystkie kwadratowe. Mnie to nie bawi :? .
castor
Cytat
Cytat

do kunca :wink:
castor
Cytat
Co to za nędzna układanka? Klikam i klikam na "Create element", a tu coraz więcej tego i wszystkie kwadratowe. Mnie to nie bawi :? .

to jest 1 level a jest ich 7..
....wiec nie ukladaj tylko zajrzyj w kod :wink:
Mac
Cytat
Cytat
Cytat

do kunca :wink:

Wow smile.gif
A ja mam mały problem z 2 poziomem wiem jak przejść (prawie) (wiem gdzie jest rozwiązanie, ale nie znam się dobrze na Java Script więc nie wiem jak "to co znalazłem" wykorzystać do rozwiązania "zagadki") smile.gif
castor
Cytat
A ja mam mały problem z 2 poziomem wiem jak przejść (prawie) (wiem gdzie jest rozwiązanie, ale nie znam się dobrze na Java Script więc nie wiem jak "to co znalazłem" wykorzystać do rozwiązania "zagadki") smile.gif
:wink:

przeciez haslo masz juz tam podane tylko musisz dojsc gdzie je wpisac :wink:
Mac
Cytat
Cytat

:wink:

przeciez haslo masz juz tam podane tylko musisz dojsc gdzie je wpisac :wink:

Włąsnie "domyślam" się gdzie to wpisać, ale nie zabardzo rozumiem Java Script więc mam mały problem :wink: smile.gif
smile.gif
bartek
ok ... 1 banał
2 ... pewne problemy były ale przeszło ....
a nad 3 pomęcze sie jak wstane :oops:
Seth
Polecam to: http://codewalkers.com/php-contest.php
Mistycus
Cytat
Cytat

to jest 1 level a jest ich 7..
....wiec nie ukladaj tylko zajrzyj w kod :wink:
No, całkiem niezłe biggrin.gif
Mistycus
Cytat
Musisz dopisać hasło jako queryString smile.gif
Mistycus
Gdyby ktoś nie wiedział, jak przejść 3. poziom, to daję małą podpowiedź: