Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Odliczanie od 10000 do 0
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki > JavaScript
konrad516
Witam,
prosiłbym o pomoc w napisanu skryptu, który ma za zadanie odliczać od 10000 do 0 (jeden punkt losowo co 10-30 minut), chodzi mi o to żeby zmiana np z 10000 do 9999 zajęła losowo od 10 do 30minut. Jeśli była by możliwość to żeby w godzinach od 7.00 do 9.00, oraz od 22.00 do 24.00 odliczało jeden punkt co 40-60 minut, a w godzinach 24.00 do 7.00 nie odliczało w ogóle. Pozostałe godziny normalnie czyli losowo 10-30 minut. Nie znam się za bardzo na js, więc jeśli się tak nie da to prosiłbym o pomoc w napisaniu timera który odlicza od 10 000 do 0 (jeden punkt losowo co 10-30 minut). Z góry dziękuje za wszelaką pomoc.
IceManSpy
Ale jak ktoś zamknie przeglądarkę to potem od nowa będzie liczyć?
Poza tym jak ktoś czas zmieni w kompie to weźmie ten z kompa pod uwagę.
konrad516
Nie, żeby cały czas liczyło. A to z czasem na komputerze to mi nie przeszkadza bo rzadko kto zmienia czas na komputerze
IceManSpy
No to nie da się tak, żeby cały czas liczyło.
Tzn da się, ale musisz to zapisywać na serwerze. To lepiej zrobić jaki skrypt, który będzie się uruchamiał (w CRONie) co minutę sprawdzając powyższe warunki i z przeglądarki np co minutę robić zapytanie AJAXowe, które "odświeży" dane.
konrad516
E to szkoda,
a kolega mi podpowiedział żebym poszukał w Google "Generator liczb pseudo losowych", a resztę można zapisać w prostej pętli warunkowej.
A coś z czasem się nie da pokombinować taki timer mam:
http://www.speedyshare.com/cZUDT/Nowy-folder.rar
https://www.virustotal.com/en/file/bf852e46...sis/1408046216/
BTW. na javie się w ogóle nie znam więc nie wiej jak to działa
IceManSpy
No tak, bo masz losować od 10 do 30, to jeden element masz z głowy. Ale potem robi się z górki.

P.S. Czy kot i kotara to to samo? Czy rum i rumak to to samo? Java Script to nie Java smile.gif
Tuminure
Pogrubiłem zmienne.