Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nie widac strony z zewnatrz
Forum PHP.pl > Forum > Serwery WWW > Apache
Silver360
Mam taki problem. Nie widac strony z zewnatrz. Gry restartuje WAMP przez chwile serv jest widoczny pod adresem ren.info.pl i nie wiem co moze byc przyczyna. Porty mam odblokowane na routerze. Jak testuje to port jest uzywany przez Apache. Wczesniej nie mialem takiego problemu a nagle wystapil. Prosze o pomoc.
Pyton_000
A co na to logi Wamp-a tj Apacha?
Silver360
Przynam, ze jestem zielony w temacie potrafie tylko go troche konfigurowac. Zamieszczam fragment Error loga.

Error Log

Nie wiem czy to bedzie pomocne.
Turson
Masz zewnętrzne IP?
Silver360
Cytat(Turson @ 22.12.2013, 16:37:07 ) *
Masz zewnętrzne IP?

To pytanie bylo troche nie na miejscu. Oczywiscie ze mam zewnetrzene ip w koncu pisalem ze wczesniej dzialalo bez zazutu. Mam nawet wlasna domene wiec mozna bylo wywnioskowac, ze nie jestem kompletnym laikiem. Zeby udowodnic to mozesz sobie wejsc na mojego ts3 ts.ren.info.pl znajduje sie on na tym samym komputerze co wamp wink.gif
Turson
W porządku smile.gif ja bym spróbował np. prze xamppa albo webserva, żeby zobaczyć czy to nie wina wampa
Silver360
Cytat(Turson @ 22.12.2013, 17:36:36 ) *
W porządku smile.gif ja bym spróbował np. prze xamppa albo webserva, żeby zobaczyć czy to nie wina wampa

Ok zrobilem jak powiedziales. Z webserverm tez niedziala a na lokalnym jest wszystko ok. Ustawilem DMZ zeby miec z glowy blokowanie portow ale nic to nie dalo nawet przez telnet sie nie moge polaczyc o dziwo z ftp np moge. Dziwna sprawa.

edit: o dziwo poki co dziala :? poczekam troche bo wczesniej tez tak bylo, ze czasami dzialalo.

edit: W kazdym razie dziekuje z pomoc bo wyglada na to, ze dziala. Co tak naprawde sprawilo ze zaczelo nie mam pojecia ale grunt, ze dziala.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.