Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: SVN - uprawnienia nie działają
Forum PHP.pl > Forum > Kontrola i zarządzanie projektami
marcinjk
Cześć,
mam problem, jestem początkującym użytkownikiem SVN.

Stworzyłem repozytorium i próbuję również stworzyć 3 użytkowników. Jeden ma mieć rw na całe repozytorium, a dwaj pozostali r i w na kilka katalogów. Subversion stoi na Windowsie a łącze się do niego przez TortoiseSVN (nie krzyczcie smile.gif) poprzez protokół svn://. Struktura wygląda tak:

C:/SVN/repozytorium/pliki repozytorium

W pliku konfiguracyjnym authz wpisuję odpowiednie rzeczy:

[Repository:/nazwa_repozytorium]
admin = rw
user1 = r
user2 = r
* =

[Repository:/nazwa_repozytorium/katalog4/katalog5]
admin = rw
user1 = rw
user2 = r
* =

[Repository:/nazwa_repozytorium/katalog1/katalog2]
admin = rw
user1 = r
user2 = rw
* =

Problem jest w tym że nieważne jakie granty nadam, i tak zawsze wszyscy userzy z pliku passwd mają rw na całe repozytorium.
Czy ktoś wie co robię źle?
webmaniak
A udało Ci się zrobić checkout na serwerze?
A odnośnie tamtu, to po co jest:
Kod
* =

Również jestem początkującym użytkownikiem SVN, czytałem różne tutoriale ale nie widziałem takiego zapisu. Po co on jest? może to on jest przyczyną?
marcinjk
Jeśli chodzi o linijke
Kod
* =

Ma ona za zadanie dla wszystkich userów (*) innych niż podani przy dostępie (user1, user2 oraz admin) zablokować zarówno odczyt jak i zapis (puste miejsce po znaku równosci) do danej lokalizacji.

Już sobie poradziłem. Problem tkwił w pliku svnserve.conf, konkretnie są tam linijki:
anon-access = none - dostęp dla wszystkich userów nie wpisanych w passwd
auth-access = write - dostęp dla wszystkich userów wpisanych w passwd ( write daje zarówno zapis jak i odczyt)
password-db = passwd - plik z hasłami ( w taki sposób pobierany jest domyślny)
authz-db = authz - Plik z konfiguracją ( w taki sposób pobierany jest domyślny)