Siedzę nad tym kilka godzin i nie mogę sobie z tym poradzić. Strona otwiera mi się bez problemu w Firefox i Chrome. Próbując w IE pusty ekran, wyskakuje tylko błąd:
Kod
Szczegóły błędu na stronie sieci Web
Wiadomość: Oczekiwano identyfikatora, ciągu znaków lub liczby
Wiersz: 1
Znak: 451
Kod: 0
Identyfikator URI: js/jquery.smartStartSlider.min.js
Wiadomość: Obiekt nie obsługuje tej właściwości lub metody.
Wiersz: 434
Znak: 3
Identyfikator URI: index.php
Wiadomość: Obiekt nie obsługuje tej właściwości lub metody.
Wiersz: 434
Znak: 3
Identyfikator URI: index.php
W index.php Wiersz: 434 Znak: 3 to w poniższym kodzie wiersz 13:
<script> (function( $ ) { var $slider = $('#ss-features-slider'); if( $slider.length ) { // Prevent multiple initialization if( $slider.data('init') === true ) return false; $slider.data( 'init', true ) .smartStartSlider({ pos : 0, width : 940, height : 380, contentSpeed : 450, showContentOnhover : 1, hideContent : 0, contentPosition : "", timeout : 3000, pause : 0, pauseOnHover : 1, hideBottomButtons : 0, type : { mode : "random", speed : 400, easing : "easeInOutExpo", seqfactor : 100 } }); // Detect swipe gestures support if( Modernizr.touch ) { function swipeFunc( e, dir ) { var $slider = $( e.currentTarget ); if( dir === 'left' ) { $slider.find('.pagination-container .next').trigger('click'); } if( dir === 'right' ) { $slider.find('.pagination-container .prev').trigger('click'); } } $slider.swipe({ swipeLeft : swipeFunc, swipeRight : swipeFunc, allowPageScroll : 'auto' }); } } })( jQuery ); </script>
W pliku jquery.smartStartSlider.min.js chodzi o fragment:
Kod
var c={buttonWidthLowRes:function(g,f){g.each(function(){var i=e(this),h=parseInt(i.css("padding-left")),j=parseInt(i.css("padding-right"));i.css("max-width",(f.outerWidth()-(h+j)*2)/2)})},buttonWidthHighRes:function(f,g){f.each(function(){var j=e(this),h=parseInt(j.css("padding-left")),k=parseInt(j.css("padding-right")),i=g;if(!h){i+=h}else{i-=h}if(!k){i+=k}else{i-=k}j.css("max-width",i)})},},