Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Totalnie poczatkujacy z XML-em
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX > XML
adisoft
Hmm... Nie wiem czy powinienem pisac? Napewno juz to bylo ale szukalem szukalem i sie nie doszukalem ! Ale czogo wlasciwie szukam? Aha juz wiem szukam jakiegos guide`a lub tutoriala (moze jest gdzies tutaj w dalekiej odchlani bazy danych tego forum = ale nie znalazlem) Jak to wszystko polaczyc czego potrzebuje aby moj server obslugiwal xml oraz jave?? Jakie moduly, pakiety co i jak gdzie zrobic :cry: .... Moje specyfikacje dom pakiet FoxServ3.0 php4.2.2/Apache/2.0.39/Perl/MySQL/Python itp... a wszystko pod kontrola windy 2003 server enterprise edition Firma: tam jest wszystko kompilowane ze zrodel pod kontrola Slacka i Debiana ale glownie chodzi mi o tego FoxServa w pracy jestem tylko programista a w domu chcialbym sie podszkolic i nauczyc tego XML-a

Pozdrawiam Wszystkich
MaKARON
Długa droga przed tobą, przede wszystkim wyłącz te wszystkie komunikatory smile.gif sprawdź sobie phpinfo(), czy twój serwer obsługuje xml, jeżeli tak, to wszystko masz, jeżeli nie to: rekompilacja, ściagnięcie modułu, zabawa smile.gif I przede wszystkim duuużo czytania. Mit jest taki, że XML jest prosty... nie jest smile.gif jeżeli zaczniesz się zagłębiać we wszystko co z nim związane, a jednocześnie wymagane do pracy, zobaczysz ile jeszcze przed tobą... Jeżeli chodzi o prostą obsługę XML'i które będziesz sam generował, to wystarczy standardowe php z obsługą XML, jeżeli zaś zamierzasz wchodzić coraz głębiej ściągnij sobie jakieś klasy - bodajrze na sf.net są... i powodzenia!!
adisoft
W phpinfo na temat xml-a znalazlem cos takiego jak:

XML Support active
XML Namespace Support active
EXPAT Version 1.95.2
oraz
xmlrpc_error_number
0 0
xmlrpc_errors
Off Off

Czyli mozna normalnie pisac w xml?questionmark.gif a server rozpozna rodzaj pliku np. index.xml?questionmark.gif czy trzeba cos dodac jeszcze jakis modol itp?
MaKARON
Cytat