Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][HTML][JavaScript]Formularz pocztowy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
obelix94
Witam!

Zrobiłem sobie taki skrypcik na podstawie ksiązki. Przerobiłem go trochę i nie wiem gdzie mam błąd. Poniżej zamieszczam skrypty. 

I jeszcze takie dwa pytanka:

- jak znaleźć w ciągu znaków (w zmiennej) jakąś literę

- jak porównać czy pola nie są puste (na liczbach wiem, a na ciągu?)

- jak zrobic w js że po wypełnieniu pól pojawia się wyślij? (przy czym zaznaczam że w js jestem zielony  wstydnis.gif )

1. <?php
  2.   // utworzenie krótkich nazw zmiennych
  3.   $imie=$_POST['imie'];
  4.   $email=$_POST['email'];
  5.   $wiadomosc=$_POST['wiadomosc'];
  6.   $temat = 'Wiadmość ze strony mateuszkow.oz.pl'.$_POST['temat'];
  7.   $adres = 'mateuszkow@oz.pl';
  8.   $tresc = 'Imie: '.$imie.&#092;"\n\"
  9.                .'Adres pocztowy: '.$email.&#092;"\n\"
  10.                .&#092;"Wiadmość: \n\".$wiadomosc.\"\n\";
  11.   $nadawca = $email;
  12.  
  13.   mail($adres, $temat, $tresc, $nadawca);
  14. ?>

1. <form action="specjalne/formularz.php" method="post">
  2.   <p><label for="name">Imię:</label><input type="text" id="imie" /></p>
  3.   <p><label for="email">Email:</label><input type="text" id="email" /></p>
  4.   <p><label for="temat">Temat:</label><input type="text" id="temat" /></p>
  5.   <p><label for="message">Wiadomość:</label><textarea id="wiadomosc" rows="5" cols="28"></textarea></p>
  6.   <p><input type="submit" id="submit" value="Wyślij" /></p>
  7.   </form>

Błąd:

Notice: Undefined index: imie in C:\STRONA\specjalne\formularz.php on line 3
Notice: Undefined index: email in C:\STRONA\specjalne\formularz.php on line 4
Notice: Undefined index: wiadomosc in C:\STRONA\specjalne\formularz.php on line 5
Notice: Undefined index: temat in C:\STRONA\specjalne\formularz.php on line 6