Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [php/mysql] pojawiły się błędy :/
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
MasterCharlie
Witam!

Otóż nie znam się za bardzo na bazach danych i na PHP. Gdy dzisiaj wrzuciłem swoją stronę na inny serw pomyślałem że skorzystam z ich bazy danych. Po importowaniu bazy na nową, pojawiły mi się te błedy:
Kod
Warning: session_start(): Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/index.php:5) in /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/config.php on line 87

Warning: session_start(): Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/index.php:5) in /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/config.php on line 87

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/index.php:5) in /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/config.php on line 192

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/index.php:5) in /home/www/freshmp3.medianewsonline.com/config.php on line 193

Nie wiem co to dokładnie znaczy, więc proszę o waszą pomoc smile.gif

te błędy pojawiają się tylko na stronie głównej, na podstronach jest wszystko OK :/
sticker
wysyłane są nagłówki przed ustawieniem ciach A nie pojawiła Ci sie te informacja na starym serwerze bo był pewnie ustawiony tak by nie wyświetlał warningów

rozwiązanie
1. zmodyfikować kod (w sensie kolejności)
2. wyłączyć raportowanie warningów (ale polecam pkt1)
MasterCharlie
no dzięki, tylko nie wiem jak zmodyfikować kod smile.gif

pomoże mi ktoś zmodyfikować ten kod?? jak trzeba to dołącze jakiś kod z pliku.

aha, i to jest JPortal smile.gif http://freshmp3.medianewsonline.com
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.