Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pierwszy Framework
Forum PHP.pl > Forum > PHP
athabus
Witam, w php programuje juz jakis czas i pomyslalem, że pora zacząć używać jakiegoś frameworka. Mam zatem pytanie dla osób, które już używają jakichś frameworków, który najlepiej wybrać. Fajnie było by gdyby:
-posiadał dobrą dokumentację z jakimś tutorialem (może być po angielsku) - jest to mój pierwszy framework więc przyda się jakieś wprowadzenie co i jak biggrin.gif
-najlepiej żeby opierał się na php5 i był obiektowy
-fajnie jeśli byłby to framweork, którym zdziałam coś w rzeczywistych warunkach, ale zadowole się też czymś "szkoleniowym".

Z góry dzięki za pomoc i wszelkie sugestie.
NuLL
http://forum.php.pl/index.php?showtopic=38392 - tu moze cos znajdziesz smile.gif
athabus
Też się zastanawiam nad Prado (ma dobrą dokumentację i wszyscy go chwalą), ale jest to full profesjonalna wersja - pytanie czy to dobre, jako pierwszy framework.
Kompletnie nie mam doświadczenia w tej kwestii, wiec jestem ciekaw waszej opinii.
Strzałek
Zobacz każdy po kolei.
W którym najlepiej Ci się będzie pracowało przy nim zostań.
Nie ma magicznego środka. Jeden lubi to, drugi tamto winksmiley.jpg
athabus
hehe no tak, ale żeby móc porównać najpierw muszę zobaczyć jak to działa więc ten pierwszy to chciałbym aby był łatwy do opanowania - tak żeby zajarzyć o co w ogóle chodzi.
Potem to już mogę testować tak jak mówisz.
Na razie skłaniam się ku Prado, ale coś czuję, że wymięknę...
ikioloak
Symfony Framework
Trudno mi powiedziec czy to dla poczatkujacych czy nie. Dokumentacje ma jednak fenomenalna i na tyle co mialem z nim stycznosc (niestety nie duzo) to uwazam ze pisze sie bardzo przyjemnie.
athabus
Cytat
Symfony Framework

smile.gif To jest chyba to czego szukam - wyglada przyjaznie i ma faktycznie ma fajna dokumentacje. Wielkie dzięki
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.