Od paru dni pracuje nad małym CMS (projekt szkolny). Pomimo że jestem początkujący w PHP to idzie mi całkiem sprawnie.
Teraz napotkałem mały problem, na stronie mam zakładkę kategorie, w której są wszystkie kategorie jakie doda użytkownik, po kliknięciu w którąś, skrypt przenosi na jej wygenerowaną stronę (Pewnie wiecie o co mi chodzi)
Teraz chce, aby na tych stronach wyświetlały się posty do których jest przydzielona dana kategoria, ale nie wiem jak się za to zabrać, napisałem już coś, ale skrypt wyświetla mi ciągle te same posty nie ważne w jakiej kategorii jestem.
Jakieś wskazówki? :/
Wyświetlanie postów:
CODE
equire_once("admin/db.php");
$stmt = $dbh->prepare('SELECT * FROM news ORDER BY category');
$stmt -> execute();
while($result = $stmt->fetch(PDO::FETCH_ASSOC))
{
$category = $result['category'];
$id = $result['id'];
require_once("admin/db.php");
$stmt = $dbh->prepare('SELECT * FROM news WHERE category=:category');
$stmt->bindValue(":category", $category);
$stmt -> execute();
{
$button = '<button type="submit" name="send" class="btn btn-default">Czytaj dalej</button>';
include("admin/script/shorter.php");
echo '<h1>'.$result['title'].'</h1>Autor:'.$result['author'].'</br>Data: '.$result['date'].'<p>'.substr($result['tekst'], 0, 100).''.$kr.'</br>'.'<a href="news.php?id='.$result["id"].'"'.$button.'</a>'.'</p>';
}
}
$stmt = $dbh->prepare('SELECT * FROM news ORDER BY category');
$stmt -> execute();
{
$category = $result['category'];
$id = $result['id'];
$stmt = $dbh->prepare('SELECT * FROM news WHERE category=:category');
$stmt->bindValue(":category", $category);
$stmt -> execute();
{
$button = '<button type="submit" name="send" class="btn btn-default">Czytaj dalej</button>';
include("admin/script/shorter.php");
echo '<h1>'.$result['title'].'</h1>Autor:'.$result['author'].'</br>Data: '.$result['date'].'<p>'.substr($result['tekst'], 0, 100).''.$kr.'</br>'.'<a href="news.php?id='.$result["id"].'"'.$button.'</a>'.'</p>';
}
}
Generowanie linku i przenoszenie:
CODE