Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Komputer stacjo dla Grafika
Forum PHP.pl > Inne > Komputery i oprogramowanie
Dobermanos
Witam serdecznie, od roku bawilem sie grafika na moim starym lapku ..przyszedl czas, w ktorym zdecydowalem sie na kupono stacjo z jakimis tam parametrami, ktore beda dobre do:
1. Grafika 2d (czyli duzo ramu... od 4min do 16gb ...fajnie jakby mial 8 z max 16) , dobry procek 4rdzenie?
2. po pracy troche relaksu z nowymi grami (dobra karta graficzna?)

jestem laikiem w sprawach informatyki i ogolnie rtv/agd winksmiley.jpg hehe

...myślę, że komp do ok 2kafli

dodatkowo jakis monitor do kafla bo raczej tylko z min.1tys zl mozna szukac czegos z dobrym odwzorowaniem kolorow i matryca np mva

..do kompa rowniez chce zmienic moj tablet trusta na intuosa4 a5 albo bamboo fun ..jeszcze nie zdecydowalem.

Dzieki wielkie za odp!

jak ten?:

- Procesor Intel Quad Core Q8400 4x2,66GHz

- Karta graficzna 9800GT 1024MB DDR3 256BIT

- Duża ilość szybkiej pamięci 8GB/800MHz

- Nagrywarka DVDRW z wypalaniem napisów?

- dysk twardy 500GB/7200Obr

- SP.Główna Gigabyte Ga-P43-ES3G

bartek6949
ogolnie wszystko ok oprucz tego ramu zbyt wolny a jaki to jest ddr2??
jak ddr2 to nie mniej niz 1066 mhz
a ddr3 to wszystkie dobre ale lepiej sobie odpusc te 8 a kup 4 1600mhz(jezeli to ddr3)
Dobermanos
-AMD Athlon II X4 620 /2.6GHz, 2MB, 95W, BOX, AM3/
Cena: 360zł brutto
-AsRock A785GMH/128M /AMD 785G, DDR2-1066, mATX/
Cena: 239zł brutto
-A-Data 4GB (2x2GB) PC1066 CL5 Extreme Edition
Cena: 349zł brutto
-PowerColor Radeon HD4870 512MB DDR5 /256bit/ 2xDVI TV-out
Cena: 499zł brutto
-Liteon iHAS124 SATA (black)
Cena: 99zł brutto
-Logic Concept B21 Black (bez zasilacza)
Cena: 99zł brutto
-Western Digital Blue 500GB 7200rpm 16MB cache SATAII
Cena: 169zł brutto
-OCZ StealthXStream 500W
Cena: 230zł brutto

a co Pan mysli o tym? ..to ma byc do gafiki 2d i chcialbym pograc po godzinach w najnowsze gierki hm?
Dziekuje bardzo.
Zyx