Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] wczytywanie zmiennych i wielkość czcionki
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
5pam
Jestem kompletnie zielony w PHP, bo dzisiaj zacząłem. Przeczytałem 1 tutorial i nie wiem jak wczytać zmienne, a jest mi to bardzo potrzebne. Wiem, że przeczytanie 1 tutorialu to mało, lecz na więcej nie mam czasu. Bardzo przydała by mi się również możliwość zmieny wielkości czcionki.  Bardzo proszę o pomoc, z góry dziękuję.
Darti
To przeczytaj jeszcze kilka tutoriali ...
Zmienne możesz wczytywać z różnych źródeł zależnie od potrzeb (z adresu, formularza, innego pliku, sesji, ciastek, serwera, danych strumieniowych etc) ...
Wielkość czcionki (w przeglądarce) regulujesz CSS albo <font size="x">
lnn
zbytnio nie sprecyzowales o co Ci chodzi,
wczytanie zmiennych to
  1. <?php
  2. $jakasZmienna = 'wartosc zmiennej';
  3. $jakasZmiennadruga = 'wartosc 2 zmiennej';
  4.  
  5. echo "oto wartosc 1 zmiennej: " .$jakasZmienna. " oto wartosc drugiej zmiennej: " .$jakasZmiennadruga;
  6. ?>

o co chodzi z ta czcionka?
DREEMus
biggrin.gif nie ma to jak lenistwo biggrin.gif

co rozumiesz pod pojęciem "wczytać zmienne" questionmark.gif ;>
i skoro jest Ci to "bardzo potrzebne" dlaczego nie wczytasz się w tutka questionmark.gif

"lecz na więcej nie mam czasu" masz czas, skoro czekasz, aż ktoś Ci odpowie ...

"zmieny wielkości czcionki" PHP do tego nic niema biggrin.gif tutaj się używa HTML'a lub CSS'a smile.gif
lnn
Cytat(Darti @ 15.04.2009, 17:03:36 ) *
To przeczytaj jeszcze kilka tutoriali ...
Zmienne możesz wczytywać z różnych źródeł zależnie od potrzeb (z adresu, formularza, innego pliku, sesji, ciastek, serwera, danych strumieniowych etc) ...
Wielkość czcionki (w przeglądarce) regulujesz CSS albo <font size="x">

wydaje mi sie ze jemu chodzi o taki motyw a'la gazeta.pl gdzie mozna zwiekszac zmniejszac czcionke na stronie smile.gif ale to chyba JS o ile sie nie myle?