mam problem pewnie prosty dla was dla mnie nie bo jestem początkujący w tej dziedzinie
kupilem na allegro skrypt gier erotycznych i cos nie moge go odpalic na serwerze...
tylko nie piszcie mi ebym poszukal w googlach czy na forum bo szukalem i nic nie znalazlem..
dostalem od kupujacego taki tekst
Instalacja
Rozpakuj wszystkie pliki i umieść je w głównym folderze na swoim serwerze
Dokonaj odpowiednich ustawień w pliku konfiguracja.php
W zależności od wersji serwera ustaw CHMOD dla folderu admin na 777
Odpal stronę.
Ścieżka do pannela admina:
http://www.adres_strony.pl/admin/index.php
Struktura plików i folderów:
a) foldery
- admin
- ero
- image

- graj.php
- index1.php
- index.php
- info.php
- konfiguracja.php
- kontakt.php
- menu_bok.php
- opis.php
- oplaty.php
- style.css
Wszystkie foldery i pliki muszą znajdować się w jednym folderze, np. public_html, home, nazwa_subdomeny na Twoim serwerze.
wiec rozpakowalem pliki wgralem na serwer do katalogu 0:/domains/eroticgame.pl/public_html/ wgrywalem przez total comannder.
i nic nie chce sie wogole odpalic strona.
plik konfiguracja jest taki:wiec mam pare pytan beda w ()
// Ustawienia bazy danych
$mysql_host = 'localhost'; // Host bazy danych (co tu mam wpisac?)
$mysql_login = 'uzytkownik_bazy'; // Użytkownik bazy danych (co tu mam wpisac?)
$mysql_haslo = 'haslo_uzytkownika'; // Hasło użytkownika bazy danych (skad mam wziasc te haslo? sam wymyslic czy jak)
$mysql_baza = 'nazwa_bazy'; // Nazwa bazy danych ( co to jest ta baza)
$adminlogin = "admin"; // Login da pannela admina (to wiem)
$adminhaslo = "admin"; // Hasło do pannela admina (to wiem)
$iloscgier = "725"; // Liczba gier w serwisie (to wiem)
$adresadmina = "admin@twoj_serwer.pl"; // Adres e-mail admina (to wiem)
$adresstronywww = "http://www.adres_twojej_strony.pl"; // Adres strony bez / na końcu (tu mam wpisac www.eroticgame.pl ?)
$nazwastrony = "erotyczne gry online, graj w gry"; // Nazwa strony (to chyba wiem)