Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][JavaScript] Nowe okno przy każdym logowaniu!
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
_Martin_
Witam

Z uwagi na to że nie znam się kompletnie na JS
Potrzebuje pomocy!

Chciał bym swojemu userowi zrobić wiadomości systemowe (Ważne)
Które są wyświetlane podczas logowania do systemu (i które wyskakuje w nowym oknie raz tylko podczas każdego zalogowania).
A W tym okienku była wiadomość może być jedna stała.

Może jakieś pomocne porady bądź ukierunkowania w jakim mam iść?
Grzyw
To, co potrzebujesz, nazywa się pop-up'em.
Pamiętaj tylko o tym, że przeglądarki blokują otwieranie okiem. Domyślnie w FF jest pasek u góry, czy okno chce się otworzyć. Ale równie dobrze ktoś może mieć wysoko ustawiony profil zabezpieczeń i wówczas Twoje newsy będą nieskuteczne. Chyba, że dodasz jakiś link na otwarcie tego okna. Możesz na przykład dodać jakąś małą belkę z newsem, że jest jeden news do przeczytania i podlinkować ją. Tak proponuję to rozwiązać
_Martin_
Ze to tak się nazywa to wiem hehe głupi by wiedział tylko niektórzy mnie chyba nie zrozumieli.

Chodzi o skrypt JS który by pomógł otwierać takie okienko i wyświetlane tylko przy logowaniu (Sesje)
i miało np jakieś wymiary np: 200px/100px i bez zbędnych pasków okien po prostu tak jak byś kwadratowa tabela się wyświetlała!
Spawnm
alert('komunikat'); questionmark.gif

albo daj diva 0px w html a w js manipuluj jego css i zawartością smile.gif
_Martin_
Ok to chyba z tym sobie poradzę a jak zrobić to na sesje?
Bo jak dam na stronie głównej po zalogowaniu to po wejściu w str. gł będzie non stop wyskakiwać okno?
Spawnm
tak więc dajesz przy wejściu
najpierw czy jest $_SESSION['popup'], jeśli nie
  1. <?php
  2. $pop=true;
  3. $_SESSION['popup']=true;
  4. ?>

a potem jeśli $pop
echo 'alert()'
_Martin_
bosko jak skończe pokaze co mi wyszło. pozdrowionqa