Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Operacje na 2 plikach danych
Forum PHP.pl > Forum > PHP
sobol6803
Witam. Mam małą zagwozdkę i za bardzo nie wiem jak z tego wyjść. Z programowania jestem początkujący, a w internecie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Mam skrypt, który łączy się z bazą danych mysql, wybiera z niej osoby, które wybrałem (WHERE) i wyświetla ich dane z 2 tablic. Później je sortuje od największej do najmniejszej i umieszcza w pliku txt w takim schemacie:
Kod
Rank1:
1. osoba1
Tablica1: 311670

2. osoba2
Tablica1: 246938

(...)

Rank2:
1. osoba1
Tablica2: 3428

2. osoba2
Tablica2: 2404

(...)

Chcę dodać ten skrypt do crona, żeby co miesiąc go wywoływał i spisywał nowe wartości. Później od nowych wartości dla zapisanych osób odejmował stare i zapisywał te różnice. I tu nasuwa się moje pytanie. Jak to zrobić? Może zapisywać je w innym stylu, do innego formatu? Jak wykonać później tą różnicę?

Jeśli potrzebujecie jakiś kawałek kodu to piszcie śmiało.

Z góry dzięki za pomoc,
Pozdrawiam.
Fixus
aż się porsi o jakiś banalny zapis typu csv. W ten sposób kosmicznie to komplikujesz

12;ktos;ktosiowy
13;inny;pan
14;inna;pani

Teraz wczytujesz linia po linii robisz explode po ; i masz każdy wiesz w tablicy. dużo prościej
sobol6803
Dobra, plik zrobiłem z pomocą "INTO OUTFILE" i zrobił się. Niestety nie chce się nadpisywać i przy każdym generowaniu będę musiał zmieniać nazwę pliku, a stare dalej tam pozostaną. Jak usunąć te zbędne?

W dodatku w pliku co się generuje mam krzaki i zapis "bad handshake". Jak sobie z tym poradzić?
Fixus
w jaki sposób generujesz plik ? możesz wkleić funkcję ?

usunięcie pliku możesz wykonać za pomocą funkcji unlink()

btw odrobina pracy w formie wpisania tego do wyszukiwarki nie boli smile.gif

http://www.google.pl/search?q=php+delete+f...lient=firefox-a
sobol6803