Stanowisko: Help Desk dla usługi Enterprise Social
Miejsce pracy: Warszawa
Preferowana forma współpracy: Działalność gospodarcza
Wynagrodzenie: 3000-3500 zł netto

O FIRMIE:
Pomagamy naszym klientom zmieniać kulturę komunikacji wewnętrznej. Od 2008 pracujemy na najbardziej agresywnych rynkach telekomunikacji, bankowości i ubezpieczeń, pomagając naszym Klientom osiągnąć lepsze wyniki biznesowe poprzez usprawnienie wymiany wiedzy. Jesteśmy Partnerem firmy Microsoft w obszarze Enterprise Social Networks.

WYMAGANIA:
  • Jesteś pasjonatem komunikacji społecznościowej
  • Lubisz kontakt z ludźmi - nie jesteś socjopatą smile.gif
  • Znasz MySQL, PHP i Linux na poziomie administratora
  • select ___ from ___ where ___ nie kojarzy Ci się z voodoo


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Administrowanie rozwiązaniami klasy Enterprise Social Network (Microsoft Yammer, rozwiązania własne Firmy LearnPlace)
  • Wsparcia techniczne naszych klientów (topowe instytucje finansowe, ubezpieczeniowe i telekomy)
  • Bieżące wsparcie wewnętrznego zespołu Community Management
  • Optymalizacyjnych oraz integracyjnych pomiędzy istniejącymi systemami.


OFERUJEMY:
  • będziesz dużą rybą w małym stawie! (wolisz odwrotnie? nie aplikuj.)
  • pracę w bardzo fajnym zespole ludzi zajmujących się wiedzą a nie technologią
  • praca w dobrze skomunikowanym punkcie Warszawy
  • kontakt z prawdziwymi problemami biznesowymi dużych korporacji



DANE FIRMY:
LearnPlace Sp. z O.O.
ul. Okopowa 47
01-059 Warszawa
NIP: 701-01-83-595
REGON: 141795906
KRS: 0000330393


Aplikacje zawierające CV proszę przesyłać na adres jaroslaw.orenowicz[at]learnplace.pl z dopiskiem:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)"