jestem laikiem, mam jednak nadzieje ze początkującego nie zbesztacie,
zaczne od tego co chce osiągnąć :
1. chce osiągnąć taki kod, jest on mi potrzebny do menu : (kategorie i podkategorie):
<script type="text/plain">{"children":[ {"children":[{"children":[],"id":9000,"localizedName":"pokoje do wynajęcia"}, {"children":[],"id":9008,"localizedName":"mieszkania i domy do wynajęcia"}, {"children":[],"id":9073,"localizedName":"mieszkania i domy - sprzedam"}, {"children":[],"id":9194,"localizedName":"działki"}, {"children":[],"id":9074,"localizedName":"krótki termin i domki letniskowe"}, {"children":[],"id":9072,"localizedName":"lokal i biuro"}, {"children":[],"id":9071,"localizedName":"parking i garaż"}, {"children":[],"id":9772,"localizedName":"kupię mieszkanie, dom, lokal, działkę"}, {"children":[],"id":9773,"localizedName":"szukam mieszkania do wynajęcia"}, {"children":[],"id":9774,"localizedName":"szukam pokoju do wynajęcia"}], "id":2,"localizedName":"Nieruchomości"}, {"children":[{"children":[],"id":9026,"localizedName":"samochody osobowe"}, {"children":[],"id":9636,"localizedName":"części i akcesoria samochodowe"}, {"children":[],"id":9027,"localizedName":"samochody dostawcze"}, {"children":[],"id":9028,"localizedName":"motocykle i skutery"}], "id":5,"localizedName":"Motoryzacja"}], "id":0,"localizedName":"Wszystkie kategorie"} </script>
2. posiadam tablice kategoria i podkategoria: