![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 123 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2003 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Witam! Mam pewien problem posiadam grę www.knights.pl, lecz przy 250 osobach online gra zaczyna lagować kod mam zoptymalizowany i zabezpieczony i przy takiej ilości online serwer ma około 5-7% obciążenia ogólnego - co może być powodem takich lagów?
pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 640 Pomógł: 44 Dołączył: 8.02.2004 Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
łącze za słabe ?
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Grupa: Zarejestrowani Postów: 800 Pomógł: 0 Dołączył: 26.11.2005 Skąd: Nowy Sącz Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Łącze ewidentnie.
-------------------- Jah Music Is On My Mind !
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Grupa: Zarejestrowani Postów: 123 Pomógł: 0 Dołączył: 10.11.2003 Skąd: Poznań Ostrzeżenie: (0%) ![]() ![]() |
Jednak okazało się że winę ja poniosłem bo łącze jest 100 MB, a serwer to potężna maszyna
![]() Po prostu zapomniałem dać na końcu skryptu mysql_close(); i przez to właśnie było generowane zbyt dużo połączeń a limit to 850, a timeout wynosi 10 sekund, więc przez to wszytko się zapychało, a przy takiej dużej ilości oraz 300 zapytań na sekundę to naprawde duże przeciążenie było, więc teraz jest już wszytko OK. Pozdrawiam |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: 19.07.2025 - 18:27 |